Lucrari de modernizare (asfaltare) a strazilor Malinului si Valea Vinului în orasul Viseu de Sus, jud. Maramures. Lucrarile se vor executa în conformitate cu Caietul de sarcini si Proiectul tehnic aferent investitiei.
Valoarea totala estimata a contractului de lucrari fara TVA este de: 12.056.608,00 lei,din care:
-Valoare C+M: 11.985.192,00 lei fara TVA
-Organizare de santier: 71.416,00 lei fara TVA
Valoarea cheltuielilor...
Lucrari de modernizare (asfaltare) a strazilor Malinului si Valea Vinului în orasul Viseu de Sus, jud. Maramures. Lucrarile se vor executa în conformitate cu Caietul de sarcini si Proiectul tehnic aferent investitiei.
Valoarea totala estimata a contractului de lucrari fara TVA este de: 12.056.608,00 lei,din care:
-Valoare C+M: 11.985.192,00 lei fara TVA
-Organizare de santier: 71.416,00 lei fara TVA
Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 924.965,00 lei fara TVA reprezinta 8 % din valoarea C+M fara TVA si nu sunt incluse în valoarea estimata a contractului de lucrari.
Procedura de atribuire este initiata sub incidenta clauzei suspensive, în sensul ca încheierea contractului de achizitie publica se va realiza numai în masura în care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finantare, semnarea contractului facându-se cu respectarea legislatiei în vigoare. Având în vedere dispozitiile Legii nr.98/2016 si a H.G nr.395/2016, Autoritatea Contractanta precizeaza ca va încheia contractul cu ofertantul declarat câstigator numai în masura în care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finantare. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finantare nu se va semna, Autoritatea Contractanta îsi rezerva dreptul de a aplica prevederile art.212 din legea nr.98/2016, adica de a anula procedura de achizitie, fiind imposibila încheierea contractului. Ofertantii din cadrul acestei proceduri înteleg ca autoritatea contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu în cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca autoritatea contractanta a fost notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga raspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situatia descrisa.
Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.1) din anuntul de participare.