II.1.4 Descrierea succintă a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului de achiziţie publică îl constituie Executia lucrarii pentru investitia "Modernizarea sistemului de iluminat stradal în Comuna Desa, judetul Dolj"
Lucrarile se vor realiza in intravilanul comunei Desa, judetul Dolj.
Scenariul recomandat de catre proiectant aprobat de catre beneficiar in cadrul Documentatiei de avizare a Iucrarilo...
II.1.4 Descrierea succintă a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului de achiziţie publică îl constituie Executia lucrarii pentru investitia "Modernizarea sistemului de iluminat stradal în Comuna Desa, judetul Dolj"
Lucrarile se vor realiza in intravilanul comunei Desa, judetul Dolj.
Scenariul recomandat de catre proiectant aprobat de catre beneficiar in cadrul Documentatiei de avizare a Iucrarilor de interventie este Scenariul 2 care presupune:
-Preluarea amplasamentului;
-Incheierea conventiei de lucru cu distribuitorul de energie electrica, pentru interventia in retelele electrice existente;
-Demontarea aparatelor de iluminat vechi stradale existente ;
-Demontarea consolelor vechi;
-Demontarea cablurilor de alimentare vechi;
-Demontarea clemelor de legatura vechi;
- Montarea de aparate de iluminat stradale cu LED-uri eficiente din punct de vedere energetic si luminotehnic, pe toti stalpii existenti, repartizate pe categorii de putere, dupa cum urmeaza:
a. Aparat de iluminat LED, dotat cu telegestiune in punct luminos 22 W - 350 bucati;
-Montarea de console de sustinere a aparatelor de iluminat cu LED;
-Montarea de coliere de prindere pe stalpi a consolelor, fixate prin intermediul unei benzi de montaj din inox si agrafe de strangere (informatii referitoare la modalitatea de montare pe stalp a colierelor de prindere se regasesc in piese desenate-Detalii de executie);
-Realizarea legaturii electrice in reteaua existenta a iluminat public in cutiile de conexiuni si cleme de derivatie tip CDD;
-Implementarea unui sistem de telemanagement la nivel de punct de aprindere, pentru un numar de 3 unitati;
-Verificari si masuratori electrice, mecanice si luminotehnice pentru corespondenta cu datele din proiectul de executie;
-Punere in functiune a instalatiilor si echipamentelor noi montate.
Avand in vedrere Devizul general privin cheltuielile necesare realizarii proiectului ,Cheltuielile pentru lucrari de executie: 902,099.96 lei fara TVA sunt impartite astfel:
cap 4.1 constructii si instalatii – 401 692,59 lei
cap.4.2 montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale – 40 407,37 lei
cap.4.3 utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj – 425 000,00 lei
cap 4.6 active necorporale – 35 000 lei
a.In conformitate cu prevederile art. 160 alin.(1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
b.In conformitate cu prevederile art. 160 alin.(2) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta va raspunde, in mod clar si complet, tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare, cu 6 zile inainte de termenul limita de depunerea a ofertelor.