MODERNIZAREA SISTEMELOR INFORMATICE ȘI INFRASTRUCTURII DIGITALE , ÎN SPITALUL MUNICIPAL FĂLTICENI, JUDETUL SUCEAVA, in cadrul
Proiect PNRR COMPONENTA: 7 – Transformare digitala, INVESTIȚIA: I3. Realizarea sistemului de eHealth si telemedicina, Investiția
specifică: I3.3. Investitii in sistemele informatice si in infrastructura digitala a unitatilor sanitare publice – spitale
municipale.Investitia consta i...
MODERNIZAREA SISTEMELOR INFORMATICE ȘI INFRASTRUCTURII DIGITALE , ÎN SPITALUL MUNICIPAL FĂLTICENI, JUDETUL SUCEAVA, in cadrul
Proiect PNRR COMPONENTA: 7 – Transformare digitala, INVESTIȚIA: I3. Realizarea sistemului de eHealth si telemedicina, Investiția
specifică: I3.3. Investitii in sistemele informatice si in infrastructura digitala a unitatilor sanitare publice – spitale
municipale.Investitia consta in achizitionarea de Echipamente si Softuri informatice importite in 2 Loturi astfel:Lotul 1
Echipamente IT si licente informatice , valoare estimata = 1.711.775,70 Lei fara TVALotul 2 Softuri informatice clinice si
nonclinice, valoare estimata = 681.582Lei fara TVASe pot depune oferte pentru unul sau ambele Loturi. Nu se accepta oferte
partiale / oferte alternative. Se pot soilcita clarificari cel tarziu cu 8 zile inainte de data limita stabilita penbtru depunerea
ofertelor, Autoritatea contractanta va raspunde clar siu complet l;a solicitarile primite in termenul recomandat cu 6 zile
inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.NOTA: : Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică
este inițiată sub incidența clauzei suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată
de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare
la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile
Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă
precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției
vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele
bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se
va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, fiind imposibilă încheierea contractului de
achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare
pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea
Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă
utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii
pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel
încât, in cazul in care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.