MODERNIZAREA SISTEMELOR INFORMATICE ŞI INFRASTRUCTURII DIGITALE , ÎN SPITALUL MUNICIPAL FĂLTICENI, JUDETUL SUCEAVA, in cadrul Proiect PNRR COMPONENTA: 7 – Transformare digitala, INVESTIŢIA: I3. Realizarea sistemului de eHealth si telemedicina, Investiţia specifică: I3.3. Investitii in sistemele informatice si in infrastructura digitala a unitatilor sanitare publice – spitale municipale.
Investitia consta in achizitionarea...
MODERNIZAREA SISTEMELOR INFORMATICE ŞI INFRASTRUCTURII DIGITALE , ÎN SPITALUL MUNICIPAL FĂLTICENI, JUDETUL SUCEAVA, in cadrul Proiect PNRR COMPONENTA: 7 – Transformare digitala, INVESTIŢIA: I3. Realizarea sistemului de eHealth si telemedicina, Investiţia specifică: I3.3. Investitii in sistemele informatice si in infrastructura digitala a unitatilor sanitare publice – spitale municipale.
Investitia consta in achizitionarea de Echipamente si Softuri informatice importite in 2 Loturi astfel:
Lotul 1 Echipamente IT si licente informatice , valoare estimata = 1.711.775,70 Lei fara TVA
Lotul 2 Softuri informatice clinice si nonclinice, valoare estimata = 681.582Lei fara TVA
Se pot depune oferte pentru unul sau ambele Loturi. Nu se accepta oferte partiale / oferte alternative.
Se pot soilcita clarificari cel tarziu cu 8 zile inainte de data limita stabilita penbtru depunerea ofertelor, Autoritatea contractanta va raspunde clar siu complet l;a solicitarile primite in termenul recomandat cu 6 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
NOTA: : Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa clauzei suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.