Feedback
I.D.: 63831801

Modernizarea Depozitului de materii prime şi materiale – Zona etaj

Data publicarii
06.12.21 Exista 1.051.621 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453100-8
Pretul estimativ:
200.000,00 RON - 200.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl constituie achiziţia publică de lucrări de reparaţii a elementelor de arhitectură (pardoseli, tavane, stâlpi şi grinzi betonate, pereţi) şi de refacere a instalaţie electrice de iluminat din cadrul Depozitului de materii prime şi materiale. Lucrările de reparaţii, se vor realiza cu respectarea prevederilor normativelor şi legislaţiei în vigoare, în special ale Legii nr. 10/1995 – privind calitatea î...
Obiectul contractului îl constituie achiziţia publică de lucrări de reparaţii a elementelor de arhitectură (pardoseli, tavane, stâlpi şi grinzi betonate, pereţi) şi de refacere a instalaţie electrice de iluminat din cadrul Depozitului de materii prime şi materiale. Lucrările de reparaţii, se vor realiza cu respectarea prevederilor normativelor şi legislaţiei în vigoare, în special ale Legii nr. 10/1995 – privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare. Specificaţiile tehnice şi cerinţele obligatorii a fi respectate de către operatorii economici sunt prevăzute în cadrul Caietului de Sarcini nr. RAMS-ACH/152250/27.05.2021. Conform celor precizate în Caietul de Sarcini, se vor executa următoarele categorii de lucrări: a) Reparaţii pardoseli; b) Zidărie; c) Zugrăveli şi vopsitorii; d) Refacere instalaţie elecrică. Procedura de atribuire se va derula online, ea va fi postată pe platforma electronică SICAP, în cadrul Anunţuri de participare simplificate, având modalitatea de atribuire finalizată prin încheierea unui contract de achiziţie publică cu perioada de valabilitate până la data de 31.12.2021 Conform Caietului de Sarcini nr. RAMS-ACH/152250/27.05.2021, lucrările de Modernizare a Depozitului de materii prime şi materiale - Zona Etaj, ce urmează a fi executate sunt următoarele: - Reparaţii pardoseli: (440 mp), lucrări ce constau în special în Executarea uni strat suport pentru pardoseli executat din mortar de ciment de 3 – 5 cm grosime, drişcuit fin; Executarea unui strat suport pentru pardoseli cu şapă autonivelantă şi şlefuire acesteia cu maşina de şlefuit şi Aplicarea de vopsea epoxidică pentru solicitări intense ca finalizare a lucrărilor de refacere a pardoselii; - Lucrări de zidărie (11 mp) prin care se va umple cu cărămidă plină 7 (şapte) goluri unde sunt amplasate ferestrele nefuncţionale. - Zugrăveli şi vopsitorii (970 mp). Aceste lucrări, ca ordine de realizare, constau în curăţirea manuală a pereţilor şi tavanului, executarea de tencuieli şi reparaţii ale tencuielor deteriorate, în special la muchiile stâlpilor şi a grinzilor de susţinere, precum şi în zona de îmbinare a plăcilor de beton, gletuirea întregii suprafeţe şi pregătirea acesteia pentru vopsitorie cu vopsea lavabilă antimucegai aplicată în două straturi. De asemenea tot în această categorie de lucrări intră şi aplicarea unei vopsele email tip lovitură de ciocan pe grilajul metalic ce protejează golul interior. Enunţiativ aceste lucrări constau în: • Curăţarea manuală a pereţilor; • Executarea de reparaţii de tencuieli interioare subţiri, drişcuite la pereţi, tavan şi stâlpi din beton armat (70 mp); • Fixare de colţare la stâlpi din beton (70 ml); • Aplicare manuală de glet pe bază de ipsos, pe tencuieli interioare drişcuite şi pe suprafeţele elementelor din beton; • Aplicare glet fin ca etapă finală de realizare glet; • Pregătirea suprafeţelor prin şlefuire la pereţi şi tavan, pentru aplicarea vopselei lavabile; • Realizarea vopsitoriei interioare cu Vopsea lavabilă pentru interior, anti-mucegai. Vopsitoria se va realiza după aplicarea unui strat de amorsă de contact pentru suporturi minerale în vederea creşterii aderenţei. Vopsitoria se va realiza în două straturi (stratul 1 - diluat cu 10% apă, iar stratul 2 - nediluat); • Realizare vopsitorie balustradă metalică cu vopsea email lovitură de ciocan (60 mp); • Utilizare schelă pentru lucrări montaj între 7- 10 m (90 mp). - Refacerea instalaţiei elecrice – constă în special din înlocuirea coloanei de instalaţie electrică de iluminat alcătuită din conductori din cupru traşi în tuburi IP32 aparent pe zid, efectuarea conexiunilor în doze noi de legătură şi procurarea şi montarea corpurilor de iluminat interior şi a aparatelor de comutare; • Desfacere instalaţie de telefonie nefuncţionabilă; • Demontare instalaţie electrică de iluminat şi remontarea acesteia aparent pe zid beton, conductor FY 1,5 mm, prin tub IP 32 mm, conexiune de legătură în doză de preferat cu clemă cu şurub sau cleme rapide (250 ml); • Procurare şi Montare corpuri de iluminat – panouri led 80 W (120x60) – 14 buc; • Montare aparentă doze de derivaţie pentru cabluri, tevi şi tuburi de protecţie (14 buc); • Montare doze pentru aparate (6 buc); • Montare întrerupător simplu tip cumpănă cu led (6 buc);  Montare întrerupător cumpănă IP 321 două sluturi (6 buc). Executantul va realiza lucrările descrise cu respectarea în totalitate a cerinţelor din Caietul de sarcini şi a normativelor şi reglementărilor tehnice specifice, aflate în vigoare. În situaţia apariţiei pe perioada executării contractului a unor cheltuieli neprevăzute, acestea vor fi analizate de Autoritatea contractantă împreună cu Executantul şi dacă se va dovedi că aceste cheltuieli au fost într-adevăr neprevăzute şi numai dacă se încadrează în limita maximă prevăzută de legislaţia în vigoare, vor putea face obiectul unui act adiţional la Contractul de lucrări prin care se va modifica preţul Contractului. Lucrările suplimentare ce pot determina apriţia unor cheltuieli neprevăzute nu vor fi realizate de Executant înainte de a fi aduse la cunoştinţa Achizitorului în vederea analizării, acceptării şi încheierii unui act adiţional. Executantul va depune toate diligenţele necesare şi va acţiona în cel mai scurt timp posibil, pentru a da curs solicitărilor venite din partea Achizitorului, solicitări ce derivă din natura lucrărilor care fac obiectul contractului de achiziţie publică, cu condiţia ca acestea să fie comunicate Executantului în mod expres de către Achizitor, ca fiind solicitări direct legate de îndeplinirea obiectului contractului şi a obiectivelor Autorităţii contractante
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu