Obiectul contractului cuprinde, servicii de proiectare fazele: PTh., PAC, Documentaţie avize, acorduri, autorizaţii (cele care nu s-au obţinut la faza D.A.L.I.) conform C.U. nr. 185/26.02.2019 emis de către Primăria municipiului Satu Mare, DE, CS, documentaţie cadastrală şi înscrierea construcţiei în cartea funciară, Asistenţa tehnică din partea proiectantului, Documentaţie As-built şi execuţie lucrări, care vor fi prestate...
Obiectul contractului cuprinde, servicii de proiectare fazele: PTh., PAC, Documentaţie avize, acorduri, autorizaţii (cele care nu s-au obţinut la faza D.A.L.I.) conform C.U. nr. 185/26.02.2019 emis de către Primăria municipiului Satu Mare, DE, CS, documentaţie cadastrală şi înscrierea construcţiei în cartea funciară, Asistenţa tehnică din partea proiectantului, Documentaţie As-built şi execuţie lucrări, care vor fi prestate si executate conform documentatiei de atribuire. Procedura de atribuire este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive,în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de încheierea contractului de finanţare cu ADR, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi HG nr. 395/2016 cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanţare cu ADR. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanţare nu se va semna, autoritatea contractantă, după primirea notificării din partea ADR -ului, cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că autoritatea contractantă şi/sau ADR nu pot fi consideraţi răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă autoritatea contractantă şi/sau ADR au fost notificaţi asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Conf prev art 160 (2) din Legea 98/2016 modificat prin OUG 107/2017, autoritatea contractanta va raspunde la clarificari in a 7-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Totodata numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 15 zile.