Feedback
I.D.: 47687553

Modernizarea şi extinderea sistemului Eurodac la nivelul PFR – staţii de amprentare EURODAC (cu software inclus)

Data publicarii
01.07.20 Exista 5.243.739 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35125110-0 48000000-8
Termenul limita pentru depunere:
06.08.20
Pretul estimativ:
6.687.800,00 RON - 8.359.750,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 01.07.20 Publicat la 10.07.20
Locul realizarii:
Macroregiunea unu, Macroregiunea doi, Macroregiunea trei, Macroregiunea ...
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea Contractantă achiziţionează 40 de staţii de amprentare EURODAC (cu software inclus), în vederea dotării Poliţiei de Frontieră. În situaţia alocării bugetului solicitat, autoritatea contractantă estimează faptul că va suplimenta contractul în perioada de 24 luni de la data semnării contractului cu o cantitate de 10 staţii de amprentare (cu software inclus), iar preţul unitar al acestora va rămâne ferm pe perioada...
Autoritatea Contractantă achiziţionează 40 de staţii de amprentare EURODAC (cu software inclus), în vederea dotării Poliţiei de Frontieră. În situaţia alocării bugetului solicitat, autoritatea contractantă estimează faptul că va suplimenta contractul în perioada de 24 luni de la data semnării contractului cu o cantitate de 10 staţii de amprentare (cu software inclus), iar preţul unitar al acestora va rămâne ferm pe perioada clauzei de revizuire. Termenul de implementare a contractului, în care achizitorul poate activa clauza de revizuire privind opţiunea de suplimentare, va fi de 24 luni de la data semnării de către ultima parte. Termenul de livrare, în care furnizorul îşi îndeplineşte obligaţiile, astfel cum acestea sunt prevăzute în caietul de sarcini şi în contract, este de 4 luni de la semnarea contractului de către ultima parte. În eventualitatea utilizării clauzei de revizuire privind opţiunea de suplimentare, în situaţia alocării de fonduri pentru încă zece staţii suplimentare (cu software inclus), termenul de livrare a acestora va fi tot de 4 luni de la semnarea actului aditional. Autoritatea contractantă va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare în a 10-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, in masura în care aceste solicitari au fost transmise in termenul mentionat la SECTIUNEA I, respectiv 19 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu