Feedback
I.D.: 50797204

Modernizarea şi extinderea sistemului Eurodac la nivelul PFR – staţii de amprentare EURODAC (cu software inclus)

Data publicarii
21.10.20 Exista 353.602 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35125110-0
Pretul estimativ:
6.687.800,00 RON - 6.687.800,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea Contractantă achiziţionează 40 de staţii de amprentare EURODAC (cu software inclus), în vederea dotării Poliţiei de Frontieră.În temeiul art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, actualizată, autoritatea contractantă utilizează în cadrul procedurii de achiziţie clauze de revizuire a contractului după cum urmează:A.Clauza de revizuire privind opţiunea de suplimentare:În situaţia alocării bugetului solici...
Autoritatea Contractantă achiziţionează 40 de staţii de amprentare EURODAC (cu software inclus), în vederea dotării Poliţiei de Frontieră.În temeiul art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, actualizată, autoritatea contractantă utilizează în cadrul procedurii de achiziţie clauze de revizuire a contractului după cum urmează:A.Clauza de revizuire privind opţiunea de suplimentare:În situaţia alocării bugetului solicitat, autoritatea contractantă estimează faptul că va suplimenta contractul în perioada de 24 luni de la data semnării contractului cu o cantitate de 10 staţii de amprentare (cu software inclus), iar preţul unitar al acestora va rămâne ferm pe perioada clauzei de revizuire.B.Clauza de revizuire privind înlocuirea produselor ofertate cu produse de ultimă generaţie. Autoritatea contractantă precizează faptul că va utiliza clauza de revizuire pentru livrarea unor produse de ultimă generaţie în situaţia în care producătorul produselor ofertate iniţial a declarat în perioada de valabilitate a contractului drept end-of-sale/end-of-life/end-of-suport produsele ofertate iniţial. La aplicarea clauzei de revizuire valoarea contractului nu se va modifica iar propunerile de înlocuire vor fi analizate de autoritatea contractantă pentru ca specificaţiile tehnice ale produselor nou propuse să fie echivalente sau superioare cu specificaţiile tehnice ale produselor ofertate iniţial.Termenul de implementare a contractului, în care achizitorul poate activa clauza de revizuire privind opţiunea de suplimentare, va fi de 24 luni de la data semnării de către ultima parte. Termenul de livrare, în care furnizorul îşi îndeplineşte obligaţiile (inclusiv operaţiunile preliminare şi finale previzibile şi imprevizibile, cu excepţia cazurilor de forţă majoră, până la data întocmirii Procesului verbal de recepţie cantitativă şi calitativă), astfel cum acestea sunt prevăzute în caietul de sarcini şi în contract, este de 4 luni de la semnarea contractului de către ultima parte. În situaţia alocării de fonduri pentru cele zece staţii suplimentare, termenul de livrare a acestora va fi tot de 4 luni de la semnarea contractului.Locul de livrare al echipamentelor este prevazut in Anexa nr. 3 la caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu