Instalatia de interventie T50, nr inv R220199, este montata pe o semiremorca cu 2 punti (4 axe), nr inmatriculare semiremorca SB 06WZT.
Trenul rulare fa?a al semiremorcii, cu nr. de inventar R243043, are rol de punte fa?a la semiremorca instalatiei.
Trenul rulare fata este deta?abil fata de semiremorca instala?iei. Legatura trenului de rulare cu semiremorca instalatiei se realizeaza prin intermediul unei perechi de e...
Instalatia de interventie T50, nr inv R220199, este montata pe o semiremorca cu 2 punti (4 axe), nr inmatriculare semiremorca SB 06WZT.
Trenul rulare fa?a al semiremorcii, cu nr. de inventar R243043, are rol de punte fa?a la semiremorca instalatiei.
Trenul rulare fata este deta?abil fata de semiremorca instala?iei. Legatura trenului de rulare cu semiremorca instalatiei se realizeaza prin intermediul unei perechi de elemente de siguranta omologate, actualmente pentru dimensiunea 2”, dupa cum urmeaza: Cuiul de tractare (remorcare), tip JOST KZ1012, fixat pe semiremorca si Cupla de tractare (remorcare), tip JOST JSK38/58, fixata pe trenul de rulare.
In urma solicitarilor mari (circulatie pe drumuri amenajate cu buldozerul, drumuri forestiere, terenuri grele, manevre de pozitionare la sonda), s-au constatat urmatoarele:
• Oscila?iile ansamblului în plan longitudinal se realizeaza constructiv de catre un suport cu ax de oscila?ie, care leaga cele doua perechi de ro?i.
• In plan transversal aceasta oscila?ie nu se poate realiza momentan ceea ce a dus la deformarea suportului de pe semiremorca, fisurarea cupolei de tractare de pe trenul de rulare si deformarea cuiului de tractare fixat pe semiremorca. In prezent trenul de rulare este defect si nu poate fi utilizat.
• De asemenea, constructiv s-a remarcat subdimensionarea cuiului de remorcare, la dimensiunea de 2”.
• Ca urmare a functionarii defectuoase a trenului de rulare, s-a degradat si sistemul de frânare care trebuie reparat atât la trenul de rulare fa?a cât ?i la trenul de rulare spate, pentru a corespunde tehnic ?i legal circula?iei pe drumurile publice.
• Trebuie de asemenea reparat ?i sistemul de cuplare la remorcher adica pro?apul, buc?i pro?ap, bol?uri etc.
Pentru inlaturarea acestor deficien?e trebuie modernizat trenul de rulare existent, adaptat la dimensiunile remorcii, introducerea unui suport oscilant care sa preia oscilatiile in plan transversal, montarea unui sistem nou de cuplare (cupla de tractare + cui de tractare, mai robuste, dimensionate pentru un cui de 3 ?”), trebuie reparat sistemul de franare, reparat protapul si protejat anticoroziv trenul de rulare modernizat.
Cu ocazia modernizarii se va executa si reparatia sistemului de franare al semiremorcii precum si a protapului de tractare.
Continutul reparatiilor:
• înlocuire camere de frânare , inlocuire rezervoare de aer, inlocuire supape, pîrghii de ac?ionare , înlocuire sabo?i de frânare
• verificare ?i rectificare tamburi de frana
• reparare protap, inlocuire bucse si bolturi
• protectie anicoroziva tren de rulare si protap: curatare, degresare, grunduire, vopsire
• dupa modernizare si reparatie, se va face inspectia tehnica periodica a semiremorcii cu trenul de rulare modernizat si instalatia de franare reparata.