Lucrari de inst.-implementarea de inst BAT sau SAT si numaratoare de osii;-între st cf Parangu si Bumbesti exista BLA, pentru trecerea la nivel de la Km 83+596 se pot folosi circuite de cale care au un cost mai redus decât numaratoarele de osii;-cele 7 treceri la nivel se pot alimenta cu energie electrica de la cea mai apropiata st cf printr-un transf. de separare galvanica si cablu.Lucrari de linii- reabilitarea sup...
Lucrari de inst.-implementarea de inst BAT sau SAT si numaratoare de osii;-între st cf Parangu si Bumbesti exista BLA, pentru trecerea la nivel de la Km 83+596 se pot folosi circuite de cale care au un cost mai redus decât numaratoarele de osii;-cele 7 treceri la nivel se pot alimenta cu energie electrica de la cea mai apropiata st cf printr-un transf. de separare galvanica si cablu.Lucrari de linii- reabilitarea suprastructurii aferente pasajului, respectiv amenajare platforma, montare drenuri si asigurarea scurgerii apelor terasament, realizare strat geotextil si geogril, asternere strat de repartitie, asigurare prisma de balast, înlocuire de traverse si material marunt de prindere, realizare niveleta caii, echipare cu dale elastice moderne de trafic greu, etc.;- refacerea drumului pe o lungime de 7 m de fiecare parte a trecerii la nivel, înlocuirea învelisului, ref parapetelor, rnontarea separatoarelor de sens pe o lungime de 50 m de fiecare parte a trecerii la nivel.
Pentru modern. trecerii la nivel echipata cu bariera mecanica, km 106+775 între st Golesti-Pitesti (proiectare, inclusiv DALI + executie), se vor executa:Lucrari de inst-implementarea de inst BAT si numaratoare de osii în dependenta cu inst BLA Golesti-Pitesti;-trecerea la nivel se poate alimenta cu energie electrica de la statia cf Pitesti printr-un transformator de separare galvanica si cablu.Trecerea la nivel este amplasata pe linie dubla: linia Gole?ti-Pite?ti si linia Pitesti-Bradu de Sus.-lina Pite?ti-Gole?ti este dotata cu inst BLA ,circuitele de cale deja existente se vor dubla cu numaratoarele de osii, iar circuitele de dependin?a BLA se vor intrerupe si se vor interconecta cu circuitele inst. BAT nou infiintate.-linia Pitesti-Bradu de Sus, nu este dotata cu inst BLA , de aceea se vor monta numaratoare de osii.
Lucrari de linii- reabilitarea suprastructurii aferente pasajului, respectiv amenajare platforma, montare drenuri si asigurarea scurgerii apelor terasament, realizare strat geotextil si geogril, asternere strat de repartitie, asigurare prisma de balast, înlocuire de traverse si material marunt de prindere, realizarea niveletei caii, echipare cu dale elastice moderne de trafic greu, etc.;- refacerea drumului pe o lungime de 7 m de fiecare parte a trecerii la nivel, înlocuirea învelisului, ref parapetelor, montarea separatoarelor de sens pe o lungime de 50 m de fiecare parte a trecerii la nivel.Precizam ca solutia de modernizare va fi stabilita de proiectant, conform STAS-urilor, normativelor, reglementarilor si instructiilor cf în vigoare.Valoarea estimata a lucrarilor supuse procedurii de achizitie publica este de 6.048.000 lei fara TVA din care: A) Valoarea estimata a serviciilor de proiectare, inclusiv DALI, expertiza tehnica, asistenta tehnica este de 200.000 lei fara TVA;B)Valoarea estimata a lucrarilor executate este de 5.848.000 lei fara TVA, din care:-lucrari de instalatii = 4.888.000 lei fara TVA.lucrari de linii = 960.000 lei fara TVA.