In cadrul contractului avand ca obiect MODERNIZARE STRAZI SI DRUMURI COMUNALE IN COMUNA JUCU, JUDETUL CLUJ se vor executa lucrarile in conformitate cu documentatia PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic
Valoarea estimata a contractului este de 11.015.470,52 lei, fara TVA, din care :
Cap. 4.1 Construcţii şi instalaţii 10.995.006,66 lei, fara TVA
Cap. 5.1. Organizare ...
In cadrul contractului avand ca obiect MODERNIZARE STRAZI SI DRUMURI COMUNALE IN COMUNA JUCU, JUDETUL CLUJ se vor executa lucrarile in conformitate cu documentatia PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic
Valoarea estimata a contractului este de 11.015.470,52 lei, fara TVA, din care :
Cap. 4.1 Construcţii şi instalaţii 10.995.006,66 lei, fara TVA
Cap. 5.1. Organizare de santier 20.463,86 lei, fara TVA
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute prevazuta în bugetul proiectului la cap. 5.3 – 1.101.547,05 lei fara TVA, aceste cheltuieli putand fi accesate, dupa caz, in functie de necesitati, prin modificarea contractului in conditiile prevazute la art. 221 alin (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
NOTA :
Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel:
- In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 10 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 6-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.