Denumirea obiectului de investitii: Servicii de proiectare, asistenta din partea proiectantului şi lucrări de execuţie pentru obiectivul de investiţie "Modernizare străzi şi drumuri, comuna Viştea", judeţul Braşov.
Amplasamentul: localitatile Rucar, Oltet, Vistea de JOs, Vistea de Sus din comuna Viştea, jujâdetul Brasov.
Titularul investiţiei: Comuna Viştea, judetul Braşov.
Beneficiarul investitiei: Comuna Viştea, judeţul B...
Denumirea obiectului de investitii: Servicii de proiectare, asistenta din partea proiectantului şi lucrări de execuţie pentru obiectivul de investiţie "Modernizare străzi şi drumuri, comuna Viştea", judeţul Braşov.
Amplasamentul: localitatile Rucar, Oltet, Vistea de JOs, Vistea de Sus din comuna Viştea, jujâdetul Brasov.
Titularul investiţiei: Comuna Viştea, judetul Braşov.
Beneficiarul investitiei: Comuna Viştea, judeţul Braşov
În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au fost
adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau informaţiile
suplimentare, în SEAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea ,,Lista clarificări, notificări şi decizii’’, cu 6 zile înainte de
termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanţilor care au solicitat
clarificările sau informaţiile suplimentare respective.
Autoritatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente
justificative prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE.
Conform art. 66, alin. (1) din HG 395/2016, în situaţia în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător
îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate
documentele justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare.
În cazul în care documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarităţi,
Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanţilor clarificări, precizări, completări ale documentelor. Acestea vor fi
adresate prin intermediul SICAP, în secţiunea "Solicitări de clarificare / Întrebări". Autoritatea contractantă nu are dreptul ca prin
clarificările/completările solicitate să determine modificarea cerinţelor şi elementelor esenţiale stabilite în documentaţia de atribuire.