Starea tehnică a celor patru străzi propuse spre modernizare este nesatisfăcătoare,
având o lăţime carosabilă variabilă între 3,00 ÷ 4,00 m, cu o structură rutieră având perioada
de viabilitate expirată, alcătuită din pietruiri slabe dispuse pe diferite umpluturi.
Investiţia ce face obiectul prezentei documentaţii cuprinde lucrările necesare pentru
asigurarea desfăşurării în bune condiţii a traficului rutier pe străzile sec...
Starea tehnică a celor patru străzi propuse spre modernizare este nesatisfăcătoare,
având o lăţime carosabilă variabilă între 3,00 ÷ 4,00 m, cu o structură rutieră având perioada
de viabilitate expirată, alcătuită din pietruiri slabe dispuse pe diferite umpluturi.
Investiţia ce face obiectul prezentei documentaţii cuprinde lucrările necesare pentru
asigurarea desfăşurării în bune condiţii a traficului rutier pe străzile secundare Răchitei,
Bujorilor, Rozelor şi Văii din oraşul Recaş, judeţul Timiş prin executarea unor lucrari importante cum ar fi:
- realizarea unui strat inferior si superior de fundatie; realizarea unei îmbrăcăminţi bituminoase într-un singur strat cu grosimea de 6 cm;
- amenajarea de acostamente consolidate din asfalt;
- proiectarea unor noi şanţuri protejate din beton, respectiv din pământ, acolo unde este
cazul, necesare pentru asigurarea scurgerii apelor meteorice;
- proiectarea unor rigole carosabile din beton monolit, acoperite cu dale carosabile
prefabricate;
- demolarea a 5 podeţe existente degradate, din care 4 în traseu curent pe strada
Răchitei, respectiv un podeţ la trotuar la intersecţia dintre strada Răchitei cu strada Bujorilor;
- realizarea a 23 podeţe tubulare, din care 9 în traseu curent, 12 podeţe la accese,
respectiv 2 la trotuar;
- amenajarea acceselor existente până la limita de proprietate, cu o structură rutieră
suplă alcătuită dintr-o îmbrăcăminte bituminoasă într-un singur strat cu grosimea de 6 cm
executat pe un strat de fundaţie superior din piatră spartă amestec optimal de 15 cm aşezat pe un strat de fundaţie inferior din balast de 20 cm;
- amenajarea trotuarelor, acolo unde este cazul, prin executarea unei dale din beton de
ciment cu grosimea 10 cm aşezată pe o fundaţie din balast cu grosimea de 20 cm.