Prin PT se propune construirea a doua bazine neacoperite, (unul de adulti si unul de copii) si spatiile tehnice necesare functionarii acestor doua noi bazine:
1) Bazin adulti. Bazin wellness propus:
- Suprafata luciu apa: 70,00m2;
- Suprafata construita bazin: 91.98m2;
- Suprafata construita spatii tehnice: 21.00m2;
- Suprafata utila spatii tehnice: 14,00m2;
- Suprafata desfasurata: 112.98m2;
2) Bazin copii. Bazin spray...
Prin PT se propune construirea a doua bazine neacoperite, (unul de adulti si unul de copii) si spatiile tehnice necesare functionarii acestor doua noi bazine:
1) Bazin adulti. Bazin wellness propus:
- Suprafata luciu apa: 70,00m2;
- Suprafata construita bazin: 91.98m2;
- Suprafata construita spatii tehnice: 21.00m2;
- Suprafata utila spatii tehnice: 14,00m2;
- Suprafata desfasurata: 112.98m2;
2) Bazin copii. Bazin spraypark propus:
- Suprafata luciu apa: 113,04m2;
- Suprafata construita bazin: 143.06m2
- Suprafata construita spatii tehnice: 24,84m2
- Suprafata utila spatii tehnice: 16,00m2
- Suprafata desfasurata: 167.90m2
3) Spatiu tehnic propus. Spatiu tehnic, filtre, popmpe, etc.
- Suprafata construita: 46,17m2;
- Suprafata utila totala: 34,92m2;
- Suprafata desfasurata: 46,17m2;
Durata maxima de executie a lucrarilor: 10 luni
Termenii şi condiţiile contractului includ şi o garanţie pentru execuţia lucrărilor de minim 36 luni.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 12 zile.
Numar zile pana la care autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile.
CLAUZĂ SUSPENSIVĂ: Încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Achizitorul precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 4 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu se identifică o sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertantul câştigător înţelege că Achizitorul nu poate fi considerat răspunzător pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Achizitorul a fost notificat asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 4 luni de la data aprobarii raportului procedurii, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.