Structura rutieră propusă pentru stradă, este definitivă, elastică, dimensionată pentru clasa de trafic MEDIU, executată în baza următoarelor proceduri:
strat de fundaţie din balast (agregat fin + grosier conf. SR EN 13242+A1:2008), 30 cm grosime;
strat de bază din macadam (agregat de carieră fin + grosier conf. SR EN 13242+A1:2008), 15 cm grosime medie;
strat de 2 cm grosime medie din mixtură asfaltică BAPC...
Structura rutieră propusă pentru stradă, este definitivă, elastică, dimensionată pentru clasa de trafic MEDIU, executată în baza următoarelor proceduri:
strat de fundaţie din balast (agregat fin + grosier conf. SR EN 13242+A1:2008), 30 cm grosime;
strat de bază din macadam (agregat de carieră fin + grosier conf. SR EN 13242+A1:2008), 15 cm grosime medie;
strat de 2 cm grosime medie din mixtură asfaltică BAPC8 - SR EN 13.108;
geocompozit pe întreaga suprafaţă a părţii carosabile,
strat de legatură din binder BAD 22,4, leg 50/70 SR EN 13.108-1 minim 6 cm grosime;
strat de uzură din beton asfaltic tip BA16 rul 50/70- SR EN 13.108-1, minim 4 cm grosime.
Trotuarul va fi executat din următoarele straturi: 20 cm balast 0...63 mm SR EN 13242+A1, 5 cm nisip 0...4 mm SR EN 13242+A1, pavaj din pavele din beton autoblocante, vibropresate cu grosimea de 6 cm. Colectarea apelor pluviale se va realiza prin intermediul de guri de scurgere cu sifon si depozit , in numar total de 39 buc, racordurile de la gurile de scurgere in caminele de vizitare propuse se vor realiza din conducta Pvc 200x5,9 , sn8 , in lungime totala de 140 ml, apele pluviale colectate de gurile de scurgere vor fi deversate intr-un colector pluvial cu functionare gravitationala realizat din conducta Pvc 315x9,2 , Sn8 , in lungime de 736 ml si Pvc 400x11,7 , sn8 , in lungime de 9 ml.
Termenul estimat pentru finalizarea lucrării, în funcţie de finanţare, este de 14 luni.