Lungimea propusă pentru modernizarea străzii Aleea Parcului prin prezenta documentaţie este de 0,287 km compusa din:
- tronson 1 - L= 0,187 km;
- tronson 2 - L= 0,100 km.
Tronson 1 km. 0+000 - 0+187 si tronson 2 km. 0+000 - 0+040:
- colmatare rosturi şi reparaţii locale dale existente;
- strat de egalizare şi reprofilare din beton asfaltic de tip BAPC8 în grosime de 3 cm, conform SR EN 13108, AND605;
- geocompozit armare as...
Lungimea propusă pentru modernizarea străzii Aleea Parcului prin prezenta documentaţie este de 0,287 km compusa din:
- tronson 1 - L= 0,187 km;
- tronson 2 - L= 0,100 km.
Tronson 1 km. 0+000 - 0+187 si tronson 2 km. 0+000 - 0+040:
- colmatare rosturi şi reparaţii locale dale existente;
- strat de egalizare şi reprofilare din beton asfaltic de tip BAPC8 în grosime de 3 cm, conform SR EN 13108, AND605;
- geocompozit armare asfalt 50/50 kN/m;
- strat de legătură din beton asfaltic de tip BADPC22,4 în grosime de 7 cm, conform SR EN 13108, AND605;
- strat de uzură din beton asfaltic de tip BAPC16 în grosime de 4 cm, conform SR EN 13108, AND605.
Tronson 2 km. 0+040 - 0+100:
- săpătură casetă drum;
- strat de fundaţie din balast amestec optimal în grosime de 30 cm după compactare, conform SR EN 13242, STAS 6400;
- strat de bază din anrobat bituminos de tip ABPC31,5 în grosime de 8 cm, conform SR EN 13108, AND605;
- strat de legătură din beton asfaltic de tip BADPC22,4 în grosime de 6 cm, conform SR EN 13108, AND605;
- strat de uzură din beton asfaltic de tip BAPC16 în grosime de 4 cm, conform SR EN 13108, AND605.
Partea carosabilă se va încadra în borduri de tip A 20x25 cm aşezate pe o fundaţie din beton C16/20 de 30x15 cm.
Trotuarele vor avea următoarea structură:
a) pentru cele care se modernizează:
- strat de beton C16/20 - 10 cm;
- strat de uzură din BAPC8 - 4 cm;
b) pentru cele noi:
- strat de fundaţie din balast - 15 cm;
- strat de beton C16/20 - 10 cm;
- Strat de uzură din BAPC8 - 4 cm;
Trotuarele se va încadra în borduri de tip B 10x15 cm aşezate pe o fundaţie din beton C16/20 de 20x10 cm.
Scurgerea apelor se va realiza prin pantele transversale ale parcării şi direcţionarea către gurile de scurgere existente din zonă, a căror gratar metalic se vor înlocui cu unele noi aşezate pe un pat de beton C30/37 pentru aducere la cotă.
Pe tronsonul 2 se va extinde canalizarea pluvială prin amplasarea de 2 cămine de vizitare DN800 mm şi colector din teavă PVC-KG, SN8, Ø315 mm, respectiv căminele geiger noi şi racorduri din PVC-KG, SN8, Ø200 mm. Canalizarea pluvială proiectată se va racorda cu cea existentă în căminul de pe tronsonul 1 din intersecţia de la km. 0+038.
Marcajele rutiere diverse (marcajele longitudinale, transversale, trecere pietoni, marcajele pentru locurile de parcare, marcajele pentru spaţiile interzise etc.) se vor executa din vopsea pe baza de solvent organic cu uscare la aer de culoare albă, cu grosimea peliculei ude de 600 microni conform SR 1848-7:2015.
Semnalizarea verticală va fi realizată de indicatoare rutiere în conformitate cu SR 1848-1,2,3/2011, amplasate conform planurilor de situaţie.