Obiectul contractului consta in elaborarea proiectului tehnic de executie inclusiv a caietelor de sarcini si a detaliilor de executie, documentatiilor pentru obtinerea avizelor/acordurilor/autorizatiilor, documentatia pentru obtinerea autorizatiei de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor si executia lucrarilor la obiectivul de investitie "Modernizare strazi localitatea Muri...
Obiectul contractului consta in elaborarea proiectului tehnic de executie inclusiv a caietelor de sarcini si a detaliilor de executie, documentatiilor pentru obtinerea avizelor/acordurilor/autorizatiilor, documentatia pentru obtinerea autorizatiei de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor si executia lucrarilor la obiectivul de investitie "Modernizare strazi localitatea Murighiol, comuna Murighiol, judetul Tulcea".
Serviciile de proiectare vor fi prestate in conformitate cu prevederile HG nr. 907/2016 si a oricaror acte normative aplicabile din domeniu a caror cunoastere si aplicare reprezinta o obligatie a proiectantilor, iar lucrarea va fi executata in conformitate cu documentatia tehnica, cu prevederile Legii nr. 10/1995 si a oricaror norme legale aplicabile din domeniul obiectului contractului.
Valoarea estimata este de 4.252.441,85 lei, defalcata astfel:
- proiect tehnic si detalii de executie(PAC, PAD, POE, PTE) = 71.410,15 lei.
- asistenţă tehnică din partea proiectantului = 2.040,42 lei
- constructii si instalatii = 4.097.048,26 lei
- organizare de santier = 81.943,02 lei
Valoarea supusa achizitiei nu include cheltuielile diverse si neprevazute. ”Diverse şi neprevazute” reprezinta cheltuieli incluse în structura devizului general al obiectivului de investitii, potrivit HG nr. 907/2016, iar utilizarea sumelor aferente acestora se va realiza în functie de necesitati, prin încheierea unui act aditional la contractul initial, cu respectarea prevederilor CAPITOLULUI V - Executarea contractului de achizitie publica/acordului-cadru, SECTIUNEA a 2-a - Modificarea contractului de achizitie publica/acordului-cadru, din Legea nr. 98/2016, unde sunt precizate conditiile in care un contract de achizitie publica poate fi modificat fara derularea altei proceduri de atribuire.
Durata de executie a lucrarii este de 24 luni, de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 6 zile.Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:9 zile