Execuţie lucrări în cadrul proiectului "Modernizare străzi în oraşul Tăuţii Măgherăuş , judeţul Maramureş"
Prin documentaţia nr. 3 / 2022, faza PTh, realizată de S.C. CVBP STRUCTURI S.R.L. pentru obiectivul " Modernizare străzi în oraşul Tăuţii Măgherăuş, judeţul Maramureş" se doreşte reabilitarea străzilor 133, 114 şi 2 realizarea de trotuare, de sisteme de colectare şi evacuare ape pluviale.
Date tehnice Strada 133 şi S...
Execuţie lucrări în cadrul proiectului "Modernizare străzi în oraşul Tăuţii Măgherăuş , judeţul Maramureş"
Prin documentaţia nr. 3 / 2022, faza PTh, realizată de S.C. CVBP STRUCTURI S.R.L. pentru obiectivul " Modernizare străzi în oraşul Tăuţii Măgherăuş, judeţul Maramureş" se doreşte reabilitarea străzilor 133, 114 şi 2 realizarea de trotuare, de sisteme de colectare şi evacuare ape pluviale.
Date tehnice Strada 133 şi Strada 114
● Lungime traseu: 5560.00 [m]
● Clasa tehnică a străzii: III
● Numărul benzilor de circulaţie: 2x3.00 [m]
● Raza minimă/maximă: 25/300 [m]
● Declivitatea minimă/maximă: 0.05/4.70 [%]
● Sistem de colectare şi evacuare ape pluviale
● Elemente de siguranţa circulaţiei
Date tehnice Strada 2
● Lungime traseu: 850.00 [m]
● Clasa tehnică a străzii: III
● Numărul benzilor de circulaţie: 1x5.00 [m]
● Raza minimă/maximă: 20/250 [m]
● Declivitatea minimă/maximă: 0.31/6.90 [%]
● Sistem de colectare şi evacuare ape pluviale
● Elemente de siguranţa circulaţiei
Traseul în plan
Traseul în plan al străzilor 133 şi 114 are o lungime totală de 5560.00 m cu lăţimea platformei cuprinsă între 6.00m şi 9.50m, alcătuit din aliniamente lungi racordate cu raze cuprinse între 25.00 şi 300.00m, urmărind, traseul străzilor existente.
Traseul în plan al străzii 2 are o lungime totală de 850.00 m cu lăţimea platformei de 5.00 m, alcătuit din aliniamente lungi racordate cu raze cuprinse între 20.00 şi 250.00m, urmărind, traseul străzii existente.
Profilul longitudinal
Traseul proiectat se suprapune cu străzile existente (Strada 133, Strada 114 şi Strada 2), în consecinţă s-a urmărit profilul existent al terenului, ţinând seama de cotele obligate şi de necesitatea preluării denivelărilor longitudinale şi asigurarea accesului riveranilor la proprietăţile private.
La proiectarea liniei roşii s-au respectat prevederile din STAT-10144-3-91 referitoare la declivităţile maxime şi minime admise, rezultând astfel decivităţi cuprinse între 0.05% şi 6.90%. Racordarea declivităţilor succesive s-a realizat prin curbe verticale cu razele cuprinse între 500m şi 2500m, respectând normele impuse de legislaţia privind încadrarea în categoria tehnică şi privind viteza de proiectare pentru asigurarea desfăşurării circulaţiei în condiţii de siguranţă şi confort.