Feedback
I.D.: 106060727

Modernizare staţii electrice de 110 kV CHE Băiculeşti, CHE Merişani, CHE Goleşti şi staţii electrice de 110 kV şi 6,3 kV CHE Budeasa

Data publicarii
26.11.24
Coduri CPV
45232221-7 31210000-1 51110000-6 71323100-9
Termenul limita pentru depunere:
13.02.25
Pretul estimativ:
30.361.343,00 RON - 30.361.343,00 RON
Documente participare:
  1. ANEXA1_Instructiuni catre Ofertanti.pdf
  2. CHE Baiculesti.zip
  3. Centralizator.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrările de modernizare se vor derula pe baza unui contract de execuţie "la cheie" în cadrul căruia Contractantul trebuie să furnizeze toate produsele şi serviciile necesare pentru realizarea lucrarilor: - proiectarea care constă în elaborarea fazelor de Proiect Tehnic, conform caracteristicilor echipamentelor din furnitură si cu analiza situaţiei existente, Detalii de execuţie şi As-built, în conformitate cu legislaţia r...
Lucrările de modernizare se vor derula pe baza unui contract de execuţie "la cheie" în cadrul căruia Contractantul trebuie să furnizeze toate produsele şi serviciile necesare pentru realizarea lucrarilor: - proiectarea care constă în elaborarea fazelor de Proiect Tehnic, conform caracteristicilor echipamentelor din furnitură si cu analiza situaţiei existente, Detalii de execuţie şi As-built, în conformitate cu legislaţia română în vigoare, de către specialisti autorizati / societate atestată tehnic de ANRE, pe baza analizei situaţiei existente; - verificarea de către verificatori atestaţi/ autorizati a proiectului tehnic de execuţie; - prezentarea completă a documentaţiei de proiectare contractuale pentru avizarea Beneficiarului, la termenele stabilite în contract şi efectuarea modificărilor solicitate conform procedurilor convenite; - procurarea şi livrarea de echipamente şi materiale principale, în conformitate cu prevederile din caietele de sarcini de echipamente şi materiale, precum şi asigurarea transportului acestora până la locul de montaj; - organizarea de şantier (inclusiv documentaţia DTOE daca este necesara); - execuţia lucrărilor de construcţii – montaj, inclusiv procurarea materialelor necesare, în conformitate cu prevederile din CS specifice şi cantităţile de lucrări prezentate în Listele cu cantităţi de lucrări; - evacuarea din santier, transportul şi descărcarea la depozitul Beneficiarului a echipamentelor demontate si a materialelor valorificabile, respectiv evacuarea din santier a deseurilor de orice fel prin societati abilitate; - montarea echipamentelor livrate în amplasament conform documentaţiei de proiectare - asigurarea software-ului de dezvoltare şi a software-ului de aplicaţie pentru conducerea proceselor automate de funcţionare şi exploatare a fiecărui echipament în parte; - asigurarea tuturor resurselor software necesare pentru mentenanţa sistemelor numerice şi predarea lor la Beneficiar; - asistenţă tehnică la montaj si PIF; - testarea şi verificarea echipamentelor şi instalaţiilor din furnitură; - punerea în funcţiune a instalatiilor si echipamentelor modernizate; - "Referatele de prezentare"pentru fazele de receptie: RTL si PIF, cf. HG 51/1996. - elaborarea Cărţii tehnice a construcţiei; manualele de operare şi mentenanţă; - elaborare si sustinere la Operatorul de Retea de Distributie a documentatiei pentru actualizare ATR, daca va fi cazul; - instruirea personalului Entitatii Contractante. In conformitate cu prevederile art. 172 alin. (2) din Legea 99/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Entitatea Contractanta stabileste doua termene limita in care va raspunde (CONSOLIDAT) in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza: 1. TERMENE LIMITĂ DE SOLICITĂRI CLARIFICĂRI: i. cu 25 de zile inainte de termenul limita de depunere a Ofertelor se va raspunde la solicitările de clarificari de clarificari transmise cu 30 zile inainte de data limita de depunere a Ofertelor; ii. cu 15 zile inainte de termenul limita de depunere a Ofertelor se va raspunde la solicitarile clarificari transmise cu 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenele de raspuns la clarificari au fost stabilite astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea documentatiei de atribuire si, ulterior, pentru elaborarea Ofertelor prin prisma raspunsurilor oferite de Entitatea Contractanta. Operatorii economici interesaţi de acestă procedura pot solicita clarificări privind documentaţia de atribuire inclusiv in ceea ce priveste documentatia tehnica descriptiva (CAIETELE DE SARCINI) pana cel tarziu la termenele precizate mai sus. Entitatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu raspunde la clarificari privind documentatia de atribuire, transmise ulterior datelor precizate mai sus, indiferent de subiectul acestor clarificari. Orice solicitare de clarificari, trebuie trimisa in SEAP
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu