Lucrările de modernizare se vor achiziţiona pe baza unui contract de execuţie "la cheie" în cadrul căruia Contractantul trebuie să furnizeze toate produsele şi serviciile necesare pentru realizarea lucrarilor:- proiectarea care constă în elaborarea fazelor de Proiect Tehnic Integrat parte electrica si constructii,conform caracteristicilor echipamentelor din furnitură si cu respectarea soluţiei din expertiza tehnica de const...
Lucrările de modernizare se vor achiziţiona pe baza unui contract de execuţie "la cheie" în cadrul căruia Contractantul trebuie să furnizeze toate produsele şi serviciile necesare pentru realizarea lucrarilor:- proiectarea care constă în elaborarea fazelor de Proiect Tehnic Integrat parte electrica si constructii,conform caracteristicilor echipamentelor din furnitură si cu respectarea soluţiei din expertiza tehnica de constructii, Documentatie tehnica pentru autorizarea lucrarilor de constructii, Detalii de execuţie si montaj, Documentatii insotitoare, şi As-built, în conformitate cu legislaţia română în vigoare, de către specialisti autorizati / societate atestată tehnic de ANRE;- verificarea de către verificatori atestaţi/ autorizati MLPTL şi ANRE a proiectelor de execuţie;- prezentarea completă a documentaţiei de proiectare contractuale pentru avizarea sau aprobarea Beneficiarului, la termenele stabilite în contract şi efectuarea modificărilor solicitate conform procedurilor convenite;- obţinerea tuturor avizelor, aprobărilor, agrementărilor, autorizaţiilor şi licenţelor necesare şi realizarea lucrării în conformitate cu cerinţele legislaţiei româneşti;- organizarea de şantier (inclusiv documentaţia DTOE daca este necesara);- procurarea şi livrarea de echipamente şi materiale principale, în conformitate cu prevederile din caietele de sarcini de echipamente şi materiale, precum şi asigurarea transportului acestora până la locul de montaj – inclusiv echipamentele noi puse la dispozitie de Beneficiar;- execuţia lucrărilor de construcţii – montaj, inclusiv procurarea, transportul si punerea in opera a materialelor aferente, în conformitate cu prevederile din CS şi cantităţile de lucrări prezentate în Documentaţia economică;- încărcarea pe mijlocul de transport, transportul şi descărcarea echipamentelor, subansamblelor, materialelor rezultate din activitatea de modernizare, demontare, dezmembrare, sortare si cantarire materiale reciclabile, reparaţii la construcţii şi consolidare;- verificarea calităţii lucrărilor de construcţie existente şi verificarea conformităţii acesteia cu noile cerinte tehnologice;- asigurarea software-ului de dezvoltare şi a software-ului de aplicaţie pentru conducerea proceselor automate de funcţionare şi exploatare a fiecărui echipament în parte;- asigurarea tuturor resurselor software necesare pentru mentenanţa sistemelor numerice şi predarea lor la beneficiar;- asistenţă tehnică la montaj si PIF;- testarea şi verificarea echipamentelor şi instalaţiilor din furnitură;- punerea în funcţiune a instalatiilor si echipamentelor modernizate;- elaborarea si prezentarea "Referatelor de prezentare" pentru fazele de receptie: RTL si PIF, cf. HG 51/1996 si HG 343/2017.- elaborarea Cărţii tehnice a construcţiei;- elaborarea si sustinerea la Operatorul de Retea relevant a documentatiei pentru actualizare ATR, daca va fi cazul;- instruirea personalului Entitatii Contractante;- asigurarea garantiilor contractuale.Lucrarile solicitate se regasesc in Documentaţia Tehnico-Economică nr. 88567/03.08.2022.Entitatea contractanta solicita vizitarea amplasamentului pentru a evalua toate conditiile care ar putea influenta oferta.Durata de retragere totala a statiei: 3 luni.Beneficiarul îşi rezervă dreptul de aprobare/neaprobare/reprogramare a cererilor de retragere din exploatare a instalaţiilor supuse modernizării, funcţie de situatia energetică de la acea dată. În această situaţie, durata totală a contractului va fi prelungită conform prevederilor contractuale, fără a se modifica durata de execuţie a lucrărilor de construcţii-montaj stabilită prin graficul general.