Prezentul proiect propune modernizarea drumurilor satesti din localitatile Jidostita si Susita pe o lungime totala de 10,283 km.
Constructii si instalatii 16.668.418,00 lei fara tva
Total valoare estimata 16.668.418,00 lei fara tva
Avand in vedere dispozitiile Legii nr. 98/2016 si HG nr. 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul...
Prezentul proiect propune modernizarea drumurilor satesti din localitatile Jidostita si Susita pe o lungime totala de 10,283 km.
Constructii si instalatii 16.668.418,00 lei fara tva
Total valoare estimata 16.668.418,00 lei fara tva
Avand in vedere dispozitiile Legii nr. 98/2016 si HG nr. 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care va avea la dispozitie fondurile necesare realizarii investitiei ce face obiectul prezentei proceduri de achizitie, asigurate prin semnarea contractului de finantare cu organismul finantator, adica Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei prin Programul National de Investitii "Anghel Saligny". Prin Adresa nr.92357/08.08.2022 s-a comunicat faptul ca a fost emis Ordinul ministrului dezvoltarii, lucrarilor publice si administratiei nr. 1554/05.08.2022 privind aprobarea listei obiectivelor de investitii si sumele alocate acestora pentru finantarea Programului National de Investitii Anghel Saligny.
Perioada maxima pentru care opereaza clauza suspensiva este de 8 luni de la termenul limita de depunere al ofertelor, astfel incat, in cazul in care conditia semnarii contractului de finantare nu este indeplinita, procedura de atribuire este anulata in conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca Autoritatea Contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si chiar daca Autoritatea Contractanta a fost notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus, respectiv a clauzei suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.