Obiectul contractului este reprezentat de reabilitarea si dotarea cladirii cu destinatia de “Scoala Gimnaziala”, in scopul mentinerii acesteia in stare buna de functionare din punct de vedere al sigurantei in exploatare, al igienei si sanatatii celor care utilizeaza acest spatiu şi crearea premiselor necesare pentru asigurarea unui invatamant in conditii de calitate.
Valoarea estimata a lucrarilor este de 799.931,00 lei fa...
Obiectul contractului este reprezentat de reabilitarea si dotarea cladirii cu destinatia de “Scoala Gimnaziala”, in scopul mentinerii acesteia in stare buna de functionare din punct de vedere al sigurantei in exploatare, al igienei si sanatatii celor care utilizeaza acest spatiu şi crearea premiselor necesare pentru asigurarea unui invatamant in conditii de calitate.
Valoarea estimata a lucrarilor este de 799.931,00 lei fara TVA, suma ce reprezinta insumarea urmatoarelor linii din devizul general:
- 3.5.4. Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor - 4.000,00 lei
- 3.5.5. Verificare tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie - 1.500,00 lei
- 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie - 22.500,00 lei
- 3.8.1. Asistenta tehnică din partea proiectantului - 3.300,00 lei
- 2.1. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor - 5.000,00 lei
- 4.1. Constructii si instalatii - 641.690,00 lei
- 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj - 34.000,00lei
- 4.5. Dotări - 67.941,00 lei
- 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului - 20.000,00lei
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta în anuntul de participare simplificat si fisa de date achizitiei la sectiunea I.3 Comunicare din Fisa de date a achizitiei, respectiv 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul limita exprimat in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari, conform obligatiei prevazuta la art.161, alin.2 din Legea nr.98/2016, astfel cum a fost acesta modificat prin O.U.G. nr.45/2018 pentru modificarea si completarea unor acte normative cu impact în domeniul achizitiilor publice, este de 8 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.