Lucrări de asfaltare a părţii carosabile
Se propune execuţia unei îmbrăcăminţi rutiere suple din mixturi asfaltice, execuţia unei parcari longitudinale pe partea dreaptă şi a unui trotuar pe partea stângă a străzii.
Pentru modernizarea tronsonului de stradă se propune realizarea a 3 profile transversale tip astfel:
Profil transversal tip 1 (tronsonul km 0+000-km 0+017 – zona racordării cu Aleea Tineretului):
part...
Lucrări de asfaltare a părţii carosabile
Se propune execuţia unei îmbrăcăminţi rutiere suple din mixturi asfaltice, execuţia unei parcari longitudinale pe partea dreaptă şi a unui trotuar pe partea stângă a străzii.
Pentru modernizarea tronsonului de stradă se propune realizarea a 3 profile transversale tip astfel:
Profil transversal tip 1 (tronsonul km 0+000-km 0+017 – zona racordării cu Aleea Tineretului):
partea carosabilă 2x2,75m;
Încadrare cu borduri din beton 20x25 pe o fundatie 15x30 din beton C8/10.
Panta tip acoperis 2,50%;
Sistem rutier proiectat:
o 10 cm balast completare zestre existentă ( care se va scarifica si reprofila );
o 10 cm macadam strat de bază;
o 6 cm beton asfaltic deschis BADPC22,4 strat de legătură;
o 4 cm beton asfaltic BAPC16 strat de uzură.
Profil transversal tip 2 (tronsonul km 0+17- km 0+120):
partea carosabilă 2x2,75m;
Încadrare cu borduri din beton 20x25 pe o fundatie 15x30 din beton C8/10;
Parcare longitudinală – 16 locuri (L=5,75m, l=2,30m) pe partea dreaptă cu pantă transversală 1,50%;
Panta tip acoperis 2,50%;
Trotuar partea stângă cu lătimea variabilă 1,00m-1,50m;
Încadrare trotuar - bordură 20x25cm la stradă şi bordură 10x15cm.
Sistem rutier proiectat ( stradă şi parcare):
o 10 cm balast completare zestre existent ( care se va scarifica si reprofile );
o 10 cm macadam strat de bază;
o 6 cm beton asfaltic deschis BADPC22, 4 strat de legătură;
o 4 cm beton asfaltic BAPC16 strat de uzură.
Sistem rutier tip trotuar:
o pavele pietonale 6 cm culoare gri;
o strat de nisip 7 cm;
o strat de balast 20 cm.
Profil transversal tip 3 (tronsonul km 0+120 – km 0+134):
partea carosabilă 2x2,75m;
Încadrare cu borduri din beton 20x25 pe o fundatie 15x30 din beton C8/10;
Parcare longitudinală – 16 locuri (L=5,75m, l=2,30m) pe partea dreaptă cu pantă transversală 1,50%.
Panta tip acoperis 2,50%;
Trotuar partea stângă cu lătimea variabilă 1,00m-1,50m;
Încadrare trotuar - bordură 20x25cm la stradă şi bordură 10x15cm.
Sistem rutier proiectat ( stradă şi parcare):
o 10 cm balast completare zestre existent ( care se va scarifica si reprofila );
o 10 cm macadam strat de bază;
o 6 cm beton asfaltic deschis BADPC22,4 strat de legătură;
o 4 cm beton asfaltic BAPC16 strat de uzură.
Sistem rutier tip trotuar:
o pavele pietonale 6 cm culoare gri;
o strat de nisip 7 cm;
o strat de balast 20 cm.
Se vor aduce la cota căminele existente.