Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achizitioneze execuţie lucrări pentru Modernizarea pieţei agroalimentare a Oraşului Săveni, judeţ Botoşani în cadrul PROGRAMUL NAŢIONAL PENTRU DEZVOLTARE RURALĂ 2014-2020 co-finanţat de AFIR .
Obiectivul general al proiectului constă în îmbunătăţirea calităţii vieţii, protecţia sănătăţii populaţiei, ridicarea standardelor de igienă în zonă, aplicab...
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achizitioneze execuţie lucrări pentru Modernizarea pieţei agroalimentare a Oraşului Săveni, judeţ Botoşani în cadrul PROGRAMUL NAŢIONAL PENTRU DEZVOLTARE RURALĂ 2014-2020 co-finanţat de AFIR .
Obiectivul general al proiectului constă în îmbunătăţirea calităţii vieţii, protecţia sănătăţii populaţiei, ridicarea standardelor de igienă în zonă, aplicabilitatea normelor şi standardelor privind protecţia populaţiei la cel mai înalt nivel precum şi facilitarea posibilităţilor de desfăşurare într-un cadru adecvat a tuturor ocupaţiilor specifice.
Obiectivul specific constă în construirea unei noi hale destinate comercializării produselor agroalimentare şi a bunurilor de larg consum şi modernizarea parţială a clădirilor existente pe teritoriul pieţii existente, şi asigurarea condiţiilor minime necesare în conformitate cu reglementările în vigoare pentru desfăşurarea acestui tip de activităţi, cât şi amenajarea unui acces auto la parcarea existentă.
Activitatile solicitate in cadrul Contractului ce rezulta din aceasta procedura sunt executia tuturor lucrarilor identificate in Proiectul tehnic si anexele aferente , fara a se limita la :
a)achizitionarea tuturor materialelor si produselor necesare,a tuturor utilajelor,mijloacelor si echipamentelor necesare pentru executia lucrarilor;
b)orice activitate sau lucrare provizorie necesara pentru pregatirea santierului sau orice autorizatie necesara Contractului de la autoritatile competente pentru executarea lucrarilor si realizarea activitatilor si lucrarilor temporare;
c)transportul la santier a oricaror materiale,utilaje,componente si echipamente de lucru a oricarui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru executia lucrarilor;
d)orice testare si teste relevante,asa cum sunt aceste testari si teste solicitate prin legislatia si reglementarile in domeniul sistemului de asigurare a calitatii in constructii;
e)orice consumabile necesare pentru executia lucrarilor si realizarea testarilor;
f)intretinerea normala si extraordinara a lucrarilor pana la predarea acestora catre Autoritatea Contractanta;
g)activitati si consumabile necesare pentru mentinerea santierului curat si functional,demontarea si indepartarea oricaror lucrari sau activitati provizorii;
h)pregatirea oricarei documentatii necesare Contractantului pentru executia lucrarilor,documentatii care includ dar nu se limiteaza la:
i. grafice generale de realizare a investitiei publice(fizice si valorice);
ii.planul calitatii pentru executie;
iii.planul de control al calitatii;
iv.certificarile si rezultatele testelor materialelor;
i) arhivarea informatiilor necesare pentru Cartea tehnica a constructiei,inclusiv documentarea instructiunilor de exploatare;
Toate activităţile trebuie realizate cu respectarea legislaţiei şi a reglementarilor tehnice în vigoare, aplicabile specificului obiectivului de investiţii.
Cerintele specifice ale lucrarilor sunt prezentate, in Proiectul tehnic sectiunea Arhitectura,Structura,Instalatii
Operatorii economici vor putea solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 10 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări în legatură cu documentatia de atribuire conform obligaţiei prevăzute la art.160 alin.2 din Legea nr.98/2016, cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.