Obiectul procedurii este execuţia de lucrări. Astfel, prezenta procedură vizează contractarea următoarelor categorii de activităţi: - execuţia de lucrări drumuri. Prin raportare la prevederile H.G. nr.766/1997, drumul ce face obiectul prezentei proceduri este încadrată în categoria "C" de importanţă. Perioada pe care se va încheia contractul de lucrari este de 36 luni .
Valoarea achiziţiei estimativă: 19.349.251,79 lei fara...
Obiectul procedurii este execuţia de lucrări. Astfel, prezenta procedură vizează contractarea următoarelor categorii de activităţi: - execuţia de lucrări drumuri. Prin raportare la prevederile H.G. nr.766/1997, drumul ce face obiectul prezentei proceduri este încadrată în categoria "C" de importanţă. Perioada pe care se va încheia contractul de lucrari este de 36 luni .
Valoarea achiziţiei estimativă: 19.349.251,79 lei fara TVA compus astfel:
Cap.4.1 constructii si instalatii: 19.258,906,56 lei fara TVA
Cap.5.1 Organizare de santier: 90.345,23 lei fara TVA
Prin prezenta documentatie Primaria Comunei Cotesti intentioneaza sa modernizeze .Caracteristicile principale ale constructiilor:
Modernizarea unui numar de 17 strazi (18 tronsoane de străzi).Lungimea totală a străzilor studiate este de L = 9913 ml. Traseul proiectat al fiecarei strazi in plan, va urmari traseul existent, pentru evitarea exproprierii terenurilor, fapt ce ar complica inceperea execuţiei lucrărilor.Racordarile prevazute in plan vor fi circulare. Elementele geometrice in plan, inclusiv amenajarea in spatiu a curbelor (supralargiri, convertiri, suprainaltari), vor fi stabilite in conformitate cu prevederile STAS 863/85 si STAS 10144-3/91 "Strazi. Elemente geometrice. Prescriptii de proiectare" si O.M.T. 50/1998.Panta în profil transversal va fi de 2,5 %.Acostamentele se vor realiza din asfalt cu o pantă transversală de 2,5 % către şanţuri.STRUCTURA RUTIERA PROPUSA
- strat de mixtură asfaltică BAPC16 rul 50/70 - SR EN 13.108-1 în grosime de 4 cm/ strat de mixtură asfaltică MASF16 PMB 45/80 - SR EN 13.108-5 în grosime de 4 cm ( in panta longitudinala mai mare de 8%) ;
- strat de mixtură asfaltică BADPC 22,4 leg 50/70 – SR EN 13.108-1 în grosime de 6 cm;
- strat de baza din piatra sparta amestec optimal – SR EN 13242+A1 în grosime de 12 cm;
- strat de fundaţie din balast 0....63 mm – SR EN 13242+A1 în grosime de 30 cm;
-strat de forma din balast 0....63 mm – SR EN 13242+A1 în grosime de 15 cm;
- teren fundare grad compactare minim 98%;
Fata de solutia din DALI este necesara adaugarea unui strat de forma din balast in grosime de 15 cm pentru a se verifica la actiunea de inghet – dezghet conform STAS 1709/1990.Structura rutieră pentru drumurile propuse pentru modernizare, rezultată în urma dimensionării sistemului rutier reprezintă varianta constructivă optimă şi se va realiza în următoarele etape:
- săpătură în casetă;
- compactarea stratului de fundare pana la atingerea gradului de compactare de min 98%;
- realizarea stratului de balast cu aşternere şi compactare mecanică;
- realizarea stratului de piatra sparta amestec optimal cu aşternere şi compactare mecanică, conform normelor tehnice în vigoare;
- realizarea stratului de legătură din mixtura asfaltica de tip BADPC 22,4, aşternerea mixturii asfaltice se va face cu repartizatorul finisor, iar cilindrarea cu cilindri compactori conform normelor tehnice în vigoare;
- realizarea stratului de uzură din beton asfaltic de tip BAPC 16 / MASF 16, aşternerea mixturii asfaltice se va face cu repartizatorul finisor, iar cilindrarea cu cilindri compactori conform normelor tehnice în vigoare;
- închiderea suprafeţei stratului de uzură cu dressing.
Termenul pana la care operatorii economici pot solicita clarificari, in conformitate cu prevederile art. 160, (2) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, este de 10 zile pana la depunerea ofertelor. Termenul pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar tuturor solicitarilor este de 6 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor