Prin prezenta investiţie, beneficiarul doreste modernizarea sistemului de iluminat din Comuna Sânmartin. Se vor schimba toate corpurile de iluminat existente in cele 2 localitati (815 bucati corpuri de iluminat) cu corpuri de iluminat cu tehnologie LED montate pe stalpii existenti. Toate corpurile de iluminat se vor dota cu sistem de dimare. Se vor utiliza 4 tipuri de corpuri de iluminat cu LED rezultate din situatiile tip ...
Prin prezenta investiţie, beneficiarul doreste modernizarea sistemului de iluminat din Comuna Sânmartin. Se vor schimba toate corpurile de iluminat existente in cele 2 localitati (815 bucati corpuri de iluminat) cu corpuri de iluminat cu tehnologie LED montate pe stalpii existenti. Toate corpurile de iluminat se vor dota cu sistem de dimare. Se vor utiliza 4 tipuri de corpuri de iluminat cu LED rezultate din situatiile tip identificate, in urma efectuarii calculelor luminotehnice si anume:
Corp de iluminat cu LED TIP 1 – 57 W - 92 bucati
Corp de iluminat cu LED TIP 2 – 33 W - 109 bucati
Corp de iluminat cu LED TIP 3 – 35 W - 603 bucati
Corp de iluminat cu LED TIP 4 – 14 W - 11 bucati
Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. Nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie (Finanţare alocată prin programul AFM). În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 4 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 4 luni de la data aprobarii raportului procedurii, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata."