Modernizarea iluminatului public stradal in intravilanul comunei Birchiş, judeţul Arad in satele Birchis si Capilnas, pe terenul apartinand domeniului public al comunei Birchiş, judeţul Arad.
Modernizarea iluminatului public stradal in comuna Birchis, satele Birchis si Capilnas se va realiza prin montarea de corpuri de iluminat LED dimabile, performante de inalta eficienta energetica si inlocuirea punctele de aprindere, cu ...
Modernizarea iluminatului public stradal in intravilanul comunei Birchiş, judeţul Arad in satele Birchis si Capilnas, pe terenul apartinand domeniului public al comunei Birchiş, judeţul Arad.
Modernizarea iluminatului public stradal in comuna Birchis, satele Birchis si Capilnas se va realiza prin montarea de corpuri de iluminat LED dimabile, performante de inalta eficienta energetica si inlocuirea punctele de aprindere, cu comanda dimabila prin implementarea unui sistem de dimare.
Pentru realizarea investiţiei sunt necesare următoarele operaţiunii:
• Demontarea corpurilor de iluminat vechi;
• Demontarea consolelor de susţinere ale corpurilor de iluminat vechi;
• Montarea consolelor noi de susţinere a corpurilor de iluminat;
• Montarea corpurilor noi de iluminat dimabile;
• Demontarea punctelor de aprindere;
• Montarea punctelor noi de aprindere cu diming;
• Executarea legăturilor la instalaţia de legare la pământ existenta a instalaţiilor executate;
• Punerea in funcţiune.
Toate materialele rezultate din demontări vor fi predate proprietarului acestora si anume UAT comuna Birchiş.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art 221 din Legea nr 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art 221 din Legea nr 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii sau din motive de noutate legislativă, care nu ar fi putut fi prevăzută de autoritatea contractantă.
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 7-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A., va pune AC in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B. si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera TARDIVA.
Perioada de garanţie ce va fi acordata lucrarilor este de minim 3 ani şi va decurge de la data recepţiei la terminarea lucrărilor şi până la recepţia finală.