Descriere: obiectul contractului de lucrări îl reprezintă execuţia de lucrări de modernizare, extindere şi schimbare de destinaţie din sediu administrativ în secţie Psihiatrie a imobilului situat in intravilanul localităţii Luduş, judeţul Mureş, având suprafaţa de 2.215,00 mp conform extras C.F. Nr. 59618. "Modernizare, extindere şi schimbare de destinaţie din sediu administrativ în secţie Psihiatrie", reprezintă componenta...
Descriere: obiectul contractului de lucrări îl reprezintă execuţia de lucrări de modernizare, extindere şi schimbare de destinaţie din sediu administrativ în secţie Psihiatrie a imobilului situat in intravilanul localităţii Luduş, judeţul Mureş, având suprafaţa de 2.215,00 mp conform extras C.F. Nr. 59618. "Modernizare, extindere şi schimbare de destinaţie din sediu administrativ în secţie Psihiatrie", reprezintă componenta de bază a proiectului de investiţii cu acelaşi titlul, care se doreşte a fi finanţat prin finanţat prin Programului Naţional de Investiţii în Infrastructura Unităţilor Spitaliceşti (P.N.I.I.U.S.).
Procedura de atribuire este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de încheierea contractului de finanţare prin Programului Naţional de Investiţii în Infrastructura Unităţilor Spitaliceşti (P.N.I.I.U.S.) a investiţiei.
Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi HG nr. 395/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanţare prin Programului Naţional de Investiţii în Infrastructura Unităţilor Spitaliceşti (P.N.I.I.U.S.) a investiţiei. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanţare prin Programului Naţional de Investiţii în Infrastructura Unităţilor Spitaliceşti (P.N.I.I.U.S.) a investiţiei nu se va semna, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării din partea Ministerului Investiţiilor şi Proiectelor Europene cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri vor avea în vedere faptul că Autoritatea Contractantă şi/sau Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene nu pot fi consideraţi răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă şi/sau Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene au fost notificaţi asupra existenţei unui asemenea prejudiciu.
Ofertanţilor din cadrul acestei proceduri li se va comunica obligativitatea acceptării utilizării condiţiilor speciale generate de clauza suspensivă, şi a asumării întregii răspunderi în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.