DRUM VICINAL CALEA IVASCANILOR
de la km -Km 0.000 la Km 0+009 – zona intre acces in DC68 si pod
Profil transversal cu parte carosabila l=min 5,0m profil cu panta transversala in acoperis de 2,5%. Sistem rutier SR20 incadrat cu borduri de 10x15 cm si acostament Evacuarea apelor pluviale se face pe taluzuri.
de la km 0+009 la km 0+025
Pod cu deschiderea de 7.10 m, 6.30 m lumina si 15.05 m lungime.
de la km 0+025 la km 0+246...
DRUM VICINAL CALEA IVASCANILOR
de la km -Km 0.000 la Km 0+009 – zona intre acces in DC68 si pod
Profil transversal cu parte carosabila l=min 5,0m profil cu panta transversala in acoperis de 2,5%. Sistem rutier SR20 incadrat cu borduri de 10x15 cm si acostament Evacuarea apelor pluviale se face pe taluzuri.
de la km 0+009 la km 0+025
Pod cu deschiderea de 7.10 m, 6.30 m lumina si 15.05 m lungime.
de la km 0+025 la km 0+246
Profil transversal cu parte carosabila l=min 4,0 m profil cu panta transversala unica de 2,5% sau in casiu de 3%. Sistem rutier SR20 incadrat cu borduri de 10x15 cm si 15x25 dupa caz. Evacuarea apelor pluviale se face prin rigola de acostament de tip scafa si santuri trapezoidale/casiu pereate cu beton.
Lucrãri propuse în cadrul proiectului sunt urmatoarele:
Principalele categorii de lucrări
Lucrări pentru corecţia şi îmbunătăţirea elementelor geometrice
Terasamente.
Se vor executa lucrari de drum, sapaturi si umpluturi pentru realizarea cotelor proiectate si gabaritele profilului transversal proiectat. In cadrul lucrarilor de terasamente se considera si realizarea patului drumului prin reprofilare si compactare. Pamantul amestecat cu piatra, rezultat din sapatura, se va folosi partial la sistematizarea ravenei de pe partea dreapta a drumului intre Km 0+130 si 0+175.
Zone stabilizari teren fundare.
Pentru stabilizarea patului drumului in cazul unor infiltratii excesive de apa sau a unor pungi de namol s-a evaluat o suprafata de blocaj de piatra pe substrat de nisip.
Ziduri de sprijin din gabioane
Intre Km 0+130 si 0+175, pe partea dreapta a drumului vicinal, curgerea unui parau cu debit variabil a creat o ravena cu o adancime de 1,5 – 2 m. Pentru a opri erodarea fundului acesteia si a corpului drumului, pe acest sector se va realiza umplerea ravenei cu material rezultat din sapatura, realiza un zid de sprijin din gabioane, cu o inaltime de 1.50 m si realizarea unor praguri din gabioane, cu inaltimea de 0.9 – 1.00 m la un interval de ~6 m,