Oferta refuzata: D.S. 401, Km 0+000-0+176 (L= 0,176 km)
Drumul satesc se racordeaza in D.C.8 si strabate satul Filipesti. In prezenta documentatie se propune modernizarea acestui drum de la km 0+000-0+176. Indicatorii cantitativi:
Lungimea totala a drumului comunal: 0,176 km ; Suprafata totala ampriza drum: 2112 mp; Suprafata totala platforma drum: 1.345 mp; Suprafata totala parte carosabila inclusiv suprafata racordar...
Oferta refuzata: D.S. 401, Km 0+000-0+176 (L= 0,176 km)
Drumul satesc se racordeaza in D.C.8 si strabate satul Filipesti. In prezenta documentatie se propune modernizarea acestui drum de la km 0+000-0+176. Indicatorii cantitativi:
Lungimea totala a drumului comunal: 0,176 km ; Suprafata totala ampriza drum: 2112 mp; Suprafata totala platforma drum: 1.345 mp; Suprafata totala parte carosabila inclusiv suprafata racordari la drumul principal: 1.081 mp; Sant de pamant 0,60x0,40x0,40m, L=352 ml; categoria tehnica : drum de categoria V cu doua benzi de circulatie ; lăţimea părţii carosabile : 6,00 m; lăţimea acostamentului : 0,75 m; viteza de baza - proiectare : 25 km/h;
La aceasta fază de proiectare se estimează ca fiind necesară aplicarea urmatoarei structuri rutiere:
25 cm strat de fundaţie din balast ;
12 cm strat de baza din piatra sparta ;
6 cm grosime binder de legatura BADPC22,4 ;
4 cm strat de uzura beton asfaltic BAPC16 ;
Colectarea apelor de pe platforma drumului se va realiza prin sant trapezoidal de pamant cu sectiunea 0,60x0,40x0,40 m. Santul se va executa pe ambele parti ale drumului si va avea o lungime totala de 352 ml .
La intersectia cu DC8 este existent un podet tubular avand D=600mm. Pentru un acces mai facil al autovehiculelor pe acest drum, se va executa o prelungire a acestui podet, la capatul din aval, cu inca 2,5 ml .
Pentru orientarea şi reglementarea circulaţiei se prevad marcaje longitudinale (0,09 km) si semnalizari verticale (1 buc)