Lungimea totala a strazilor proiectate ce urmeaza a fi modernizate este de aproximativ 6,836 km.
In plan, strazile prezinta sectoare cu aliniamente lungi, strazile fiind dispuse rectangular
Structura rutiera propusa pentru strazile/sectoarele de strazi ce fac obiectul acestei documentatii este:
• 4 cm strat de uzura din mixtura asfaltica BA 16 rul 50/70, conform SR EN 13108-1, AND 605/2015
• 5 cm strat de legatura din beton...
Lungimea totala a strazilor proiectate ce urmeaza a fi modernizate este de aproximativ 6,836 km.
In plan, strazile prezinta sectoare cu aliniamente lungi, strazile fiind dispuse rectangular
Structura rutiera propusa pentru strazile/sectoarele de strazi ce fac obiectul acestei documentatii este:
• 4 cm strat de uzura din mixtura asfaltica BA 16 rul 50/70, conform SR EN 13108-1, AND 605/2015
• 5 cm strat de legatura din beton asfaltic deschis de tip BAD 22,4 leg 50/70, conform SREN 13108-1, AND 605/2015;
• 10 cm strat de baza din piatra sparta amestec optimal (macadam sort 7-16, 16-30mm), conform SR EN 13242, STAS 6400
• 15 cm strat de fundatie din balast amestec optimal, conform SR EN 13242, STAS 662/2002
• stratul de balast amestacat cu pamant existent se scarifica pe o adancime de 10cm, se niveleaza terasanetul si apoi se compacteaza pana la atingerea gradului de 90% Proctor.
Se va mai moderniza si DS54 care are o lungime totala de 1.100 m. Pentru aceasta strada executantul are obligaria intocmirii proiectului tehnic si a documentatiilor pentru obtinerea autorizatiei de construire, valoarea totala alocata serviciilor fiind de 8.177,92 lei