Obiectul contractului cuprinde urmatoarele:
EXECUTIE LUCRARI:
Modernizare drumuri 2710794 lei ;
Santuri pereate 210000 lei ;
Podete 40000 lei ;
Organizare de santier 74020 lei ;
Cheltuieli diverse si neprevazute ( 5% din suma aferenta cap. 4 executie lucrari) 148040 lei ;
Modernizare prin betonare strazile:Rasolani 1610 m, Scoala Veche – 1346 m, Stârcu – 1056 m, comuna Serbanesti, Judetul Olt, drum...
Obiectul contractului cuprinde urmatoarele:
EXECUTIE LUCRARI:
Modernizare drumuri 2710794 lei ;
Santuri pereate 210000 lei ;
Podete 40000 lei ;
Organizare de santier 74020 lei ;
Cheltuieli diverse si neprevazute ( 5% din suma aferenta cap. 4 executie lucrari) 148040 lei ;
Modernizare prin betonare strazile:Rasolani 1610 m, Scoala Veche – 1346 m, Stârcu – 1056 m, comuna Serbanesti, Judetul Olt, drumuri locale ( strazi), fac parte din domeniul public al UAT, conform Hotarârii Guvernului de atestare a domeniului public nr. 1355/2001, H.C.L. 9/ 15.02.2013.Modernizarea celor trei strazi se face cu sistem rutier rigid : îmbracaminte din beton de ciment într-un singur strat de 20 cm grosime pe o fundatie de balast de 25 cm grosime.
Inainte de începerea lucrarilor de terasamente , constructorul va trece la restabilirea si completarea pichetajului lucrarilor. Lucrarile constau în : curatirea terenului de iarba, decaparea si depozitarea terenului vegetal. Miscarea pamântului se efectueaza prin utilizarea pamântului provenidin sapaturi în profile cu umplutura.
Realizarea fundatiei se face prin asternerea de materiale granulate (balast) cu grosimea de 25 cm si cilindrarea conform STAS 6400-84dupa pregatirea an prealabil a suprafetei prin compactare, 2 cm nisip pilonat, hârtie kraft si 7 cm strat izolator de nisip.
Principalele categorii de lucrari: modernizare drum cu lungimea de 4012,00 ml, declivitate 1 – 7 %, latime platforma 5,00 - 6,00 ml, latime parte carosabila 4,00 + 5,00 ml, latime acostamente 2 x 0,50 m, santuri din pamânt pe de o parte si alata ti santuri pereate ( 1400, ml) si 2 podete casetate .
Modernizarea urmareste traseul existent al strazilor, neafectând teren arabil sau proprietati particulare.
Sistemul rutier proiectat este alcatuit, atat pentru partea carosabila cat si pentru acostamente astfel:
- 20 cm îmbracaminte din beton de ciment marca Bcr 4,5, turnat într+un singur strat conform NE 014 ;
- 2 cm nisip pilonat ;
- 25 cm grosime medie fundatie din agregate naturale din balast cilindrat conf. STAS 6400-84;
- 7 cm strat izolator din nisip conf STAT 6400-84 ;
Latimea partii carosabile este urmatoarea : strada Stârcu si Strada Scoala Veche cu latimea de 5,0 m , acostamente de 0,5 m si santuri laterale.
Pentru asigurarea scurgerii apelor pluviale de pe platforma drumului s-au prevazut de o parte si alta santuri pereate ( 1400,00 ml), care conduc apele colectate ti lse descarcaprin podete la firele de vai existente în zona. Pentru aceasta s+au prevazut doua podete casetate. Amenajarea santurilor se face prin betonarea lor în grosime de 10 cm , la forma si dimensiunile prevazute în Normativele în vigoare.
Dupa modernizare , strazile studiate vor avea caracteristicile strazilor din localitati rurale pentru circulatia locala, clasa de importanta C, conform Ordinului 46/1998 al Ministerului Transporturilor si Legii 43/11997.