Pentru strazile ce fac obietul prezentului proiect se propune refacerea partii carosabile, care va avea ca structura urmatorul sistem rutier:
Structura rutieră. Profil transversal
Se va executa integral structura rutiera de tip elastica pe intreaga latime a partii carosabile.
- 7 cm strat de uzură din beton asfaltic BAPC 16 rul 50/70 conform SR EN 13108-1:2006; SREN 13 108-1:2006/AC:2008;
- 20 cm strat de bază din piatră sp...
Pentru strazile ce fac obietul prezentului proiect se propune refacerea partii carosabile, care va avea ca structura urmatorul sistem rutier:
Structura rutieră. Profil transversal
Se va executa integral structura rutiera de tip elastica pe intreaga latime a partii carosabile.
- 7 cm strat de uzură din beton asfaltic BAPC 16 rul 50/70 conform SR EN 13108-1:2006; SREN 13 108-1:2006/AC:2008;
- 20 cm strat de bază din piatră spartă/piatră spartă amestec optimal, conform STAS 6400-84 si SR EN 13242:2013;
- 25 cm strat de fundaţie din balast, conform STAS 6400-84 si SR EN 13242:2013
- săpătură ;
Acostamentele se vor realiza cu platforma comuna cu a străzii si vor fi închise la partea lor superioara cu 27 cm de piatra sparta. Lăţimea acostamentelor va fi de 0,50m. Panta transversala va fi de 4% in aliniament.
Scurgerea apelor se va realiza în primul rând prin pantele transversale şi longitudinale.
Se vor amenaja la marginea platformei dispozitive de colectare şi scurgere a apelor de suprafaţa (şanţuri, rigole triunghiulare, rigole carosabile, rigole de acostament, rigole ranforsate, rigole scafă etc.), cu secţiune protejată-din beton/ neprotejată(pământ), sau se vor decolmata şi curăţa dispozitivele existente, conform STAS 10796/1-77, STAS 10796/2-79 şi STAS 10796/3-88, ţinând seama de capacităţile de scurgere a debitelor apelor meteorice, natura terenului şi de caracteristicile geometrice ale lucrării.
Panta şanţurilor (rigolelor) nu va fi mai mică de 0.20%.
Elementele pereate se vor realiza din beton turnat in situ sau din elemente prefabricate, pozate pe un strat de nisip/balast de 10cm grosime sau pe un strat de 10 cm beton.
Valoarea estimată a contractului de 1,740,841.62 lei fără TVA se compune din cheltuieli pentru investiţia de baza 1,723,605.56 lei şi lucrări de construcţii aferente organizării de şantier în valoare de 17,236.06 lei
Valoarea estimata a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute.