Obiectul achizitiei publice consta in atribuirea unui contract ce are in componenta sa servicii de proiectare si executie de lucrari pentru realizarea obiectivului: “Modernizare Drumuri de interes local in comuna Valea Danului, judetul Arges".
Obiectivul general are ca scop imbunatatirea calitatii si accesului la infrastructura de transport in comuna Valea Danului, prin modernizarea infrastructurii de transport.
- Modern...
Obiectul achizitiei publice consta in atribuirea unui contract ce are in componenta sa servicii de proiectare si executie de lucrari pentru realizarea obiectivului: “Modernizare Drumuri de interes local in comuna Valea Danului, judetul Arges".
Obiectivul general are ca scop imbunatatirea calitatii si accesului la infrastructura de transport in comuna Valea Danului, prin modernizarea infrastructurii de transport.
- Modernizarea infrastructurii infrastructurii de transport va contribui la diminuarea tendintelor de declin social si economic si la imbunatatirea nivelului de trai din zona mentionata;
- Imbunatatirea conditiiilor de trai pentru populatia rurala si stoparea fenomenului de depopulare din mediul rural, prin reducerea decalajelor rural-urban.
Surse de finantare: buget local si buget de stat conform cererii de finantare nr. 126563/19.10.2021.Astfel in raport de faptul ca in prezent se afla in analiza Cererea de finantare, precizam urmatoarele:
Procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice.
Avand in vedere dispozitiile Legii nr. 98/2016 privind achizitiile publice si H.G. nr. 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie.
In cazul in care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea finantarii, isi rezerva dreptul de a anula procedura de atribuire, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare, in conformitate cu prevederile art.212 alin (1) lit. c) teza2 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica.
’’Ofertanti din cadrul acestei proceduri inteleg ca Autoritatea Contractanta nu poate fi considerat raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire ,indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta a fost notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.’’
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.