Lucrarile necesare sunt descrise in Proiectul tehnic nr. P320/2023 întocmit de MGM DESIGN SRL.
Amplasamentul investiţiei se află pe raza comunei Vorţa, în comuna Vorţa, pe amplasamentul actual al celor 10 străzi/uliţe şi drumuri vicinale din localităţile Coaja, Certejul de Jos şi Vorţa,
Documentaţia tehnică cuprinde detaliile necesare pentru modernizarea unui număr de 10 străzi a căror lungime totala este de 5.987,30 m di...
Lucrarile necesare sunt descrise in Proiectul tehnic nr. P320/2023 întocmit de MGM DESIGN SRL.
Amplasamentul investiţiei se află pe raza comunei Vorţa, în comuna Vorţa, pe amplasamentul actual al celor 10 străzi/uliţe şi drumuri vicinale din localităţile Coaja, Certejul de Jos şi Vorţa,
Documentaţia tehnică cuprinde detaliile necesare pentru modernizarea unui număr de 10 străzi a căror lungime totala este de 5.987,30 m din localităţile Coaja, Certejul de Jos, Vorta din comuna Vorta, judeţul Hunedoara, astfel localitatea Vorta: ULIŢA "DIŢU SECTOR I", "DIŢU SECTOR II" ULIŢA "MIERUŞA" şi "ULIŢA COCĂNEASCĂ" ; localitatea Certeju de Jos: DRUM VICINAL "LA BISERICĂ", ULIŢA "VALEA LOANCII", ULIŢA "LUI PETRESCU" "ULIŢA MARINEASCĂ"şi STRADA 1; localitatea Coaja: DRUM VICINAL "SOLHIGIU".
Structuri rutiere proiectate sunt următoarele:
- 6,0 cm strat de uzură din beton asfaltic deschis tip BA 16 rul 50/70, conf. Indicativ AND 605/2016;
- 15 cm strat de fundaţie superior din piatră spartă împănată, sort 0...63 mm, conform SREN 13242+Al:2008 şi STAS 6400-84;
- 20 cm strat de fundaţie inferior din balast conform SR EN 13242+AL2008 şi STAS 6400-84;
- 15 cm strat de formă din balast pentru straturi anticapilare conform SREN 13242+AE2008 şi STAS 12253-84.
Structură rutieră pentru străzi laterale este aceeaşi ca cea de pe drumurile prevăzute spre modernizare din proiect.
Trotuare:
- 4,0 cm strat de uzură din beton asfaltic tip BA 11,2 rul 50/70, conf. Indicativ AND 605/2016;
- 12 cm strat de fundaţie superior din piatră spartă amestec optimal, sort 0...63 mm, conform SREN 13242+Al:2008 şi STAS 6400-84;
- 15 cm strat de fundaţie din balast conform SR EN 13242+A1:2008 şi STAS 6400-84;
- Geotextil cu rol de separare şi filtrare, conf. Indicativ AND 592/2014.
Acostamentele traseelor proiectate vor fi completate cu balast.
Scurgerea apelor de suprafaţă se va realiza prin intermediul pantelor transversale şi longitudinale spre dispozitivele existente şi proiectate (şanţuri/rigole), ele fiind descărcate ulterior prin intermediul podeţelor proiectate tip DN400, DN600, si DN800.
Pod dalat din beton armat, cu suprastructura realizată din grinzi cu armătură aderentă suprabetonate peste pârâul Sârbi (Vorţa Bătrână)
Pentru desfăşurarea circulaţiei rutiere în condiţii de siguranţă corespunzătoare s-au prevăzut lucrări de semnalizare verticală, orizontală.
Drumurile vicinale şi străzile propuse pentru modernizare, care fac obiectul prezentei documentaţii, se încadrează în categoria de importanţă C (normală) şi în clasa de importanţă III (medie), conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii şi a H.G. 766/1997, anexa 3, referitoare la aprobarea unor regulamente privind calitatea în construcţii.
Nu sunt necesare exproprieri de terenuri, demolări de garduri sau construcţii
Valoarea estimată a contractului este de 7.773.000,00 lei si este compusă din capitolul:
- 4.1 Construcţii şi instalaţii – 7.750.000,00 lei;
- 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de santier – 23.000,00 lei;
Durata contractului este de 24 luni calendaristice. La acestea se adaugă perioada de garanţie a lucrărilor, minim 36 luni.