Contract de executie lucrari avand ca obiect modernizare drumuri de interes local:
1. Drum Comunal 15 (DC 15), = 0,535 km (Intravilan), Drumul are doua benzi de circulatie si prezinta o impietruire existenta cu grosimea medie de 15-20 cm, alcatuita din balast si pietris.
2. Strada Gradinitei, = 0.187 Km se racordeaza la DN 65 Km, 42+878, pe partea stanga a acesteia, si se desfasoara in intravilanul satului Ganeasa pana...
Contract de executie lucrari avand ca obiect modernizare drumuri de interes local:
1. Drum Comunal 15 (DC 15), = 0,535 km (Intravilan), Drumul are doua benzi de circulatie si prezinta o impietruire existenta cu grosimea medie de 15-20 cm, alcatuita din balast si pietris.
2. Strada Gradinitei, = 0.187 Km se racordeaza la DN 65 Km, 42+878, pe partea stanga a acesteia, si se desfasoara in intravilanul satului Ganeasa pana la Km 0+187, accesibilizand gospodariile cetatenilor. Strada are doua benzi de circulatie si prezinta o impietruire existenta cu grosimea medie de 15-20 cm, alcatuita din balast si pietris, scurgerea apelor se face printr-un sant provizoriu din pamant realizat de cetateni.
3. Strada Abatorului, =0,304 Km, se racordeaza la DN 65, Km 42+878, pe partea dreapta a acestuia, si se desfasoara in intavilanul satului Ganeasa pana la Km 0+304, accesibilizand gospodariile cetatenilor. Strada are doua benzi de circulatie si prezinta o impietruire existenta cu grosimea medie de 15-20 cm, alcatuita din balast si pietris, scurgerea apelor este realizata partial datorita colmatarii si inierbarii santurilor de pamant.
4. Strada Leurda, =0. 705 Km, se racordeaza la Strada Libertatii , Km 0+431, pe partea stanga a acestuia, si se desfasoara in intavilanul satului Izvoru pana la Km 0+705, accesibilizand gospodariile cetatenilor. Strada are doua benzi de circulatie si prezinta o impietruire existenta cu grosimea medie de 15-20 cm, alcatuita din balast si pietris, scurgerea apelor este realizata partial datorita colmatarii si inierbarii santurilor de pamant.
Lungime totala =1.731 km .Drumurile au fost proiectate cu doua benzi de circulatie :
- platforma drum 7,00m
- parte carosabila 5,50 m
- acostamente 2 x 0,75 m.
Structura rutiera supla (cu imbracaminte asfaltica) -consta din:
- strat inferior de fundatie din balast- 35 cm ( 15 cm balast nou adaugat si 20 cm impietruire existenta scarificata si reprofilata);
- strat de baza din macadam ordinar - 1 0 cm;
- strat de legatura din BADPS 20 - 6 cm;
- strat de uzura din beton asfaltic BAPC 16 – 4 cm.
Valoarea estimata se compune, potrivit devizului general din urmatoarele:
Capitol 4.1.- Constructii si instalatii – 732.475,00 lei ;
Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute – 0 lei
Valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 732.475 lei.