Obiectul contractului este reprezentat de modernizarea următoarele drumuri de interes local:
1. 1. Drumul comunal DC 29A (sectorul 2) pe o lungime de 0,373 km situat in satul Rosia de Amaradia, cu originea km 0+000 in DC 29 si punctul final la km 0+373;
2. Drumul sătesc DS 18 pe o lungime de 0,471 km situat in satul Rosia de Amaradia km 0+000 in DC29 si punctul final la km 0+471 (DS15);
3. Drumul sătesc DS 20 pe o lungi...
Obiectul contractului este reprezentat de modernizarea următoarele drumuri de interes local:
1. 1. Drumul comunal DC 29A (sectorul 2) pe o lungime de 0,373 km situat in satul Rosia de Amaradia, cu originea km 0+000 in DC 29 si punctul final la km 0+373;
2. Drumul sătesc DS 18 pe o lungime de 0,471 km situat in satul Rosia de Amaradia km 0+000 in DC29 si punctul final la km 0+471 (DS15);
3. Drumul sătesc DS 20 pe o lungime de 0,121 km care are originea km 0+000 in DC29A in satul Rosia de Amaradia si punctul final la km 0+121 la Trucu Ion;
4. Drumul sătesc DS 15 pe o lungime de 0,344 km situat in satul Rosia de Amaradia cu originea km 0+000 in DC29 si punctul final la km 0+344.
Valoarea estimata a lucrarilor este de 705.069,51 lei fara TVA, suma ce reprezinta insumarea urmatoarelor componente:
- 3.3. Proiectarei şi inginerie - 12.892,15 lei
- 3.6. Asistenta tehnica din partea proiectantului - 2.757,68 lei
- 4.1.1. Modernizare DC29A - sector 2 - 195.811,28 lei
- 4.1.2. Modernizare DS18 - 237.004,50 lei
- 4.1.3. Modernizare DS20 - 54.993,10 lei
- 4.1.4. Modernizare DS15 - 201.610,80 lei
- 5.1.1. Organizare de şantier - Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier - 6.894,20 lei
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta în anuntul de participare simplificat si fisa de date achizitiei la sectiunea I.3 Comunicare din Fisa de date a achizitiei, respectiv 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Termenul limita exprimat in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari, conform obligatiei prevazuta la art.160, alin.2 din Legea nr.98/2016, astfel cum a fost acesta modificat prin O.U.G. nr.107/2017 pentru modificarea si completarea unor acte normative cu impact în domeniul achizitiilor publice, este de 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.