Strada Ciocârliei propusă spre modernizare în prezenta documentaţie are o lungime de 461.66 m şi se află în intravilanul comunei Oarja, judeţul Argeş. Nu există asfalt sau alte îmbunătăţiri. Accesul la drumul Local strada Ciocârliei se poate face din str. Şoseaua Mare, str. Stadionului sau din str. Plopilor.
Situaţia actuală: În prezent drumul local este din pământ slab balastat şi prezintă gropi şi denivelări în partea ca...
Strada Ciocârliei propusă spre modernizare în prezenta documentaţie are o lungime de 461.66 m şi se află în intravilanul comunei Oarja, judeţul Argeş. Nu există asfalt sau alte îmbunătăţiri. Accesul la drumul Local strada Ciocârliei se poate face din str. Şoseaua Mare, str. Stadionului sau din str. Plopilor.
Situaţia actuală: În prezent drumul local este din pământ slab balastat şi prezintă gropi şi denivelări în partea carosabilă, obligând autovehiculele de orice tip să circule cu viteză limitată. Acostamentele sunt din pământ şi şanţurile nu sunt dimensionate şi reprofilate. Structura rutieră actuală nu asigură o circulaţie rutieră normală, drumurile locale propuse spre modernizare devenind, în anumite condiţii climaterice, impracticabile circulaţiei autovehiculelor şi pietonilor care se deplasează prin comuna Oarja. Starea drumurilor comunale influenţează negativ viaţa economică, socială şi culturală a locuitorilor comunei Oarja.
Pe baza analizelor şi măsurătorilor în teren, s-au stabilit 2 soluţii posibile pentru partea carosabilă în vederea modernizării drumului local, Strada Ciocârliei din comuna Oarja, iar soluţia recomandată de proiectant este scenariul nr. 1, după cum urmează:
• strat de uzură din beton asfaltic BAPC 16 rul 50/70 de 4 cm ;
• strat de legătură BADPC 22.4 leg50/70 în grosime de 5 cm;
• strat de fundaţie superioară din piatră spartă de 12 cm;
• strat de fundaţie inferioară din balast cu grosimea de 30 cm;
• strat de formă 10 cm din balast recuperat din pietruirea existentă.
Strada Ciocârliei este alcătuită din două tronsoane: tronsonul 1 cu lungimea de 367.70 m şi tronsonul 2 cu lungimea de 93.96 m. Tronsonul 1 face legătura între strada Şoseaua Mare şi strada Stadionului. Tronsonul 2 porneşte din tronsonul 1 de la km O+ 143 şi se termină în Strada Plopilor.
Tronsonul 1 are lăţimea platformei de 4.15 m, din care partea carosabilă este de 2.75 m încadrată de acostament de 0.5 m şi rigola carosabilă de 0.9 m.
Tronsonul 2 are lăţimea platformei de 2.75 m - parte carosabilă.
Valoare estimată = 600.202,29 Lei fără TVA din care, pe capitole bugetare:
3.5.6 Proiect tehnic şi detalii de execuţie = 20.000,00 lei, fără TVA
3.8.1 Asistenţă tehnică din partea proiectantului = 2.900,00 lei, fără TVA
4.1. Construcţii şi instalaţii = 575.288,78 lei, fără TVA
5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier = 2.013,51 lei, fără TVA
Termenele pentru realizarea activităţilor din cadrul contractului sunt:
• 3 luni proiectare;
• 1 lună obţinerea avizelor şi emiterea autorizaţiei de construire (activităţi în responsabilitatea autorităţii contractante);
• 10 luni execuţie lucrări.
Termenul limită de răspuns la solicitările de clarificări: 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 11.