,,MODERNIZARE DRUM LOCAL STRADA BUJORULUI KM 0+000 (STRADA NOUA)-KM 0+350 (STRADA NUCULUI), L=0,350 KM IN COMUNA OARJA, JUDETUL ARGES"
Tronsonul de drum propus spre modernizare este un tronson din strada Bujorului, L=383m, situat in intravilanul comunei Oarja si apartine domeniului public.
Elemente geometrice in profil transversal, au fost adaptate sunt urmatoarele:
-latime parte carosabila: 3,00-4,00m;
-latimea platformei...
,,MODERNIZARE DRUM LOCAL STRADA BUJORULUI KM 0+000 (STRADA NOUA)-KM 0+350 (STRADA NUCULUI), L=0,350 KM IN COMUNA OARJA, JUDETUL ARGES"
Tronsonul de drum propus spre modernizare este un tronson din strada Bujorului, L=383m, situat in intravilanul comunei Oarja si apartine domeniului public.
Elemente geometrice in profil transversal, au fost adaptate sunt urmatoarele:
-latime parte carosabila: 3,00-4,00m;
-latimea platformei : 4,00-5,00m;
-latimea acostamentelor: 0,50m;
-panta partii carosabile: 2.5 %;
-panta acostamentelor: 4.0 %;
Aplicabilitatea structurii rutiere se realizeaza conform profilelor transversale tip din partea desenata, profilele tip fond adaptate la situatia din teren.
Structura rutiera respecta solutia din expertiza tehnica si este urmatoarea:
- 4 cm strat de uzura BAPC 16 rul 50/70
- 6 cm binder de criblura BADPS22.4 leg 50/70
- 15 cm piatra sparta
- 20 cm balast
- fundatie existenta din materiale de balastiera min 25 cm grosime pe partea carosabila obtinuta si prin realizarea casetelor de balast pentru asigurarea partii carosabile de 4m si grosimea de minimum 25 cm. Acostamentele se vor completa cu un strat de piatra sparta de 10 cm grosime unde santul de la marginea platformei este din pamant. Pe zonele unde s-a proiectat sant pereat, sistemul rutier din partea carosabila se va extinde pe latimea acostamentelor. Podetele existente corespunzatoare se vor curata, decolmata si se vor executa toate lucrarile de reparatii necesare.