1.Etapa I - PROIECTARE, si anume:Elaborare Proiect pentru Autorizarea lucrarilor de Construire/Desfiintare, (PT–partea I), si a eventualelor studii geotehnice, tografice, hidrotehnice etc. suplimentare necesare intocmirii proiectului tehnic, inclusiv obtinerea Autorizatiei de Construire/desfiintare, Proiect tehnic de executie (PT–partea II), Detalii de Executie, Caiete de Sarcini pe specialitati, Documentatii de deviere a u...
1.Etapa I - PROIECTARE, si anume:Elaborare Proiect pentru Autorizarea lucrarilor de Construire/Desfiintare, (PT–partea I), si a eventualelor studii geotehnice, tografice, hidrotehnice etc. suplimentare necesare intocmirii proiectului tehnic, inclusiv obtinerea Autorizatiei de Construire/desfiintare, Proiect tehnic de executie (PT–partea II), Detalii de Executie, Caiete de Sarcini pe specialitati, Documentatii de deviere a utilitatilor/retelelor (dupa caz), Documentatie aferenta lucrarilor de organizare de santier, Documentatii de obtinere a avizelor, inclusiv verificarea proiectului tehnic de executie, Documentatie tehnica pentru urmarirea comportarii in timp a constructiei si Asistenta tehnica din partea proiectantului. 2. Etapa II - EXECUTIE, si anume:Realizarea lucrărilor la obiectivul de investiţie ,,Modernizare DJ 767 B din DN76 - Tăşad –Copăcel – Serghiş – DJ 767, km 0+000 – 19+779, L = 19,779 km, judeţul Bihor” se va face în baza Proiectului Tehnic de execuţie, a Detaliilor de Execuţie, a Caietelor de Sarcini pe specialităţi verificate şi autorizate conform prevederilor legale şi a autorizaţiei de construire/desfiinţare. Termenul maxim de realizare a lucrărilor este de 11 luni calendaristice de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor. Pentru execuţia lucrărilor se vor utiliza numai materiale reglementate şi certificate în conformitate cu prevederile şi reglementările naţionale în vigoare precum şi cu legile şi standardele naţionale armonizate cu legislaţia Uniunii Europene. Mecanismul de realizare a măsurătorilor aferente progresului fizic al lucrărilor executate La intervale lunare, după emiterea Ordinului de începere a lucrărilor, Executantul va fi îndreptăţit la plata valorii Lucrărilor real executate, în condiţiile clauzelor stabilite în contract. Plăţile parţiale pot fi făcute, la cererea Antreprenorului la valoarea lucrărilor real executate. Lucrările executate trebuie să fie dovedite prin ataşamente însuşite şi confirmate de către Dirigintele de şantier şi prin situaţii de lucrări, verificate, însuşite şi confirmate de către Dirigintele de şantier şi reprezentanţii Beneficiarului, cu atribuţii şi competenţe în acest sens. Situaţiile de lucrări vor fi însoţite de documentele de calitate aferente materialelor puse în operă precum şi de toate procesele verbale de recepţie calitativă şi faze de lucrări, faze determinante, întocmite în conformitate cu prevederile legale în vigoare. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor conditionat de transmiterea solicitarilor de clarificare in termenul impus prin documentatia de atribuire, respectiv cu maxim 12 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Val est totala a contractului este de: 17.772.823,84 lei fara TVA, din care: val est pentru etapa I - este de 542.100,00 lei fara TVA; val est pentru etapa II - este de 17.230.723,84 lei fara TVA