Consiliul Judeţean Giurgiu, în calitate de Autoritate contractantă a avut în implementare proiectul "Reabilitare şi modernizare drumuri de interes judeţean şi local" proiectare şi execuţie lucrări de reabilitare şi modernizare drumuri de interes judeţean şi de interes local, în vederea realizării următoarelor obiective de investiţii:
1. Modernizare DJ 601D Letca Veche - limită judeţ Teleorman, km 7+127 - 9+187, 2,060 km...
Consiliul Judeţean Giurgiu, în calitate de Autoritate contractantă a avut în implementare proiectul "Reabilitare şi modernizare drumuri de interes judeţean şi local" proiectare şi execuţie lucrări de reabilitare şi modernizare drumuri de interes judeţean şi de interes local, în vederea realizării următoarelor obiective de investiţii:
1. Modernizare DJ 601D Letca Veche - limită judeţ Teleorman, km 7+127 - 9+187, 2,060 km;
2. Modernizare DC 121 Slobozia (DN5C) – DJ 504, km 0+000 – 5+000, 5,000 km;
3. Modernizare DJ412 D, Bucşani (DN61) – Malu Spart (DJ601), km 0+000 – 7+820, 7,820 km;
4. Reabilitare şi modernizare DJ 611 Roata de Jos – Sadina – Cartojani – Limită judeţ Teleorman, km 0+000 – 3+380, km 5+000 – 6+800, 5,180 km;
5. Modernizare DJ404 Limită judeţ Dâmboviţa – Drăgăneasca – Floreşti, km 6+600 – 13+327, 6,727 km;
6. Reabilitare DJ401 A Palanca – Stoeneşti, km 50+000 – 55+050, 5,050 km;
7. Reabilitare DJ601 Bolintin Deal – Bolintin Vale – Malu Spart , km 9+500 – 12+500, km 13+000 – 21+000, 11,000 km.
Din cauza faptului că executantul lucrării nu a respectat clauzele contractuale, achizitorul a reziliat contractul de lucrări, din vina exclusivă a executantului.
Autoritatea contractantă, Consiliul judeţean Giurgiu, în calitate de beneficiar, a contractat servicii de elaborare expertiză tehnică şi economică, pentru stabilirea lucrărilor executate, rest de executat şi evidenţierea degradările apărute la lucrările executate. pentru fiecare din cele şapte obiective de investiţii menţionate mai sus.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 15
Termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari / informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.