Proiectare si executie de lucrari pentru obiectivul " Modernizare DJ 503 si DJ 611 pe traseul limită judeţ Teleorman – Glogoveanu – Fierbinţi – limită judeţ Argeş - Etapa a II-a "conform specificatiilor din caietul de sarcini si documentatia tehnica postata in SEAP.
Total valoare estimata a contractului : 7.902.602,80 lei exclusiv TVA, astfel:
Servicii de proiectare (inclusiv asistenta tehnica) :337.044,21 lei , fara TVA, d...
Proiectare si executie de lucrari pentru obiectivul " Modernizare DJ 503 si DJ 611 pe traseul limită judeţ Teleorman – Glogoveanu – Fierbinţi – limită judeţ Argeş - Etapa a II-a "conform specificatiilor din caietul de sarcini si documentatia tehnica postata in SEAP.
Total valoare estimata a contractului : 7.902.602,80 lei exclusiv TVA, astfel:
Servicii de proiectare (inclusiv asistenta tehnica) :337.044,21 lei , fara TVA, dupa cum urmeaza:
Proiect Tehnic (PT), Detalii de executie (DDE)- 264.154,69 lei fara TVA
Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata implementarii proiectului- 72.889,52 lei fara TVA
Constructii-montaj:7.565.558,59 lei fara TVA, astfel:
Cheltuieli pentru investitia de baza: 7.475.848,40 lei fara TVA
Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier- 89.710,18 lei fara TVA
Cheltuieli diverse si neprevazute conform deviz general : 517.791,64 lei exclusiv TVA.
Procentul cheltuielilor " diverse si neprevazute" este de : 6,6274%, si se deconteaza conform prevederilor HG 907/2016.
Propunerea financiara totala prezentata de fiecare operator economic nu va contine valoarea rezultata in urma aplicarii procentului de diverse si neprevazute la propunerea financiara depusa, iar evaluarea se face prin raportare la valoarea estimata care nu include cheltuieli diverse si neprevazute.
Durata de executie a contractului este de 20 luni (2 luni serviciile de proiectare +18 luni executia lucrarilor). incepand de la data emiterii ordinului de incepere pentru serviciile de proiectare/lucrarilor.
Asistenta tehnica va fi asigurata pe toata durata implementării proiectului si realizarii lucrarilor.
Prin execuţia lucrărilor propuse în Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie se urmăresc parametrii:
Structură rutieră
La stabilirea structurii rutiere se va ţine seama de recomandările expertului tehnic atestat MLPAT şi traficul de perspectivă (10 ani) cât şi calculul de dimensionare şi verificare a structurii rutiere la inghet-dezghet.
• 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BA16
• 5 cm strat de legatură din beton asfaltic BAD 22,4
• 15 cm strat superior de fundaţie din piatră spartă
• 15 cm strat de fundaţie din balast
• 10 cm reprofilare pietriş existent
Acostamentele se vor realiza pe o lăţime de 75 cm alcătuite din balast cu împănare şi înnoroire.
Drumuri laterale
Drumurile laterale ce se intersectează cu cele 3 sectoare de drum judeţean se vor amenaja pe o lungime de 10 m cu aceeaşi structură rutieră cu cea a drumului judeţean.
Scurgerea apelor
În profil transversal, evacuarea apelor de suprafaţă de pe partea carosabilă se va realiza prin adoptarea unei pante transversale de 2,5% pentru partea carosabilă şi de 4% pentru acostamente, spre şanţuri.
Pentru asigurarea colectării apelor de pe platforma drumului se vor realiza reprofilări ale şanţurilor de pământ existente şi realizarea de şanţuri noi de pământ.
Podeţele noi vor avea următoarele caracteristici:
• Fundatie din beton Clasa C25/30, pe un strat de beton de egalizare C16/20.
• Tuburi prefabricate din beton, tip PREMO, cu diametrul de 500mm respectiv 300 mm ;
• Timpane monolite din beton C20/25, pe fundatie din beton C20/25, la ambele capete;
Podeţele se vor conecta la şanţurile adiacente şi va permite descărcarea acestora.
Lucrări de siguranţa circulaţiei
- Semnalizarea rutieră pe timpul execuţiei
Semnalizarea punctelor de lucru precum şi asigurarea siguranţei circulaţiei pe timpul execuţiei lucrărilor se vor face în conformitate cu "Normele metodologice privind condiţiile de închidere a circulaţiei şi de instituire a restricţiilor de circulaţie în vederea executării de lucrări în zona drumului public şi/sau pentru protejarea drumului" – emise de Ministerul de Interne şi Ministerul Transporturilor în octombrie 2000 şi constau din măsuri privind siguranţa şi controlul circulaţiei rutiere prin dirijarea temporară a traficului.
- Semnalizarea rutieră permanentă
Lucrările de semnalizare verticala se vor face conform SR 1848-1/2015 şi constau în montarea de indicatoare rutiere. Stâlpul de susţinere pentru indicatoarele rutiere, indiferent de înălţimea sa va fi prevăzut a se executa dintr-o bucată. Fundaţiile care se execută pentru prinderea sistemelor de susţinere a semnalizării verticale vor fi executate la nivelul părţii carosabile, din beton. Indicatoarele rutiere sunt alcătuite din panouri din oţel sau aluminiu, protejate împotriva coroziunii, pe faţa cărora se aplică folie retro-reflectorizantă din clasa 2 (high intensity grade).
Lucrările de semnalizare orizontală se vor realiza conform SR 1848-7/2015 şi constau în efectuarea marcajelor longitudinale şi transversale.
Scopul lucrărilor de marcaj este de a asigura dirijarea traficului atât pe timp de zi cât şi pe timp de noapte precum şi pentru presemnalizarea direcţiilor de mers sau a unor zone cu caracter special (poduri, pasaje, zone cu limitare de gabarit etc.).