Feedback
I.D.: 71661602

Modernizare check in etapa II

Data publicarii
29.07.22 Exista 65.340 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30237100-0
Termenul limita pentru depunere:
06.09.22
Pretul estimativ:
189.075,62 RON - 189.075,62 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini-semnat.pdf
  2. draft contract lot 1-semnat.pdf
  3. draft contract lot 2-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl reprezintă achiziţionarea unei completari la cerintele actuale a sistemului de procesare pasageri - DCS (DEPARTURE CONTROL SYSTEM) cat si cu perifericele compatibile cu softul - la Aeroportul Transilvania Tg. Mures, in scopul conformarii si respectarii normelor legislative in vigoare. Conform Notei de fundamentare, in care sunt cuprinse sumele, nr. 4760/07.07.2022, valoarea estimată a contractului s...
Obiectul contractului îl reprezintă achiziţionarea unei completari la cerintele actuale a sistemului de procesare pasageri - DCS (DEPARTURE CONTROL SYSTEM) cat si cu perifericele compatibile cu softul - la Aeroportul Transilvania Tg. Mures, in scopul conformarii si respectarii normelor legislative in vigoare. Conform Notei de fundamentare, in care sunt cuprinse sumele, nr. 4760/07.07.2022, valoarea estimată a contractului sectorial având ca obiect lucrari de refacere marcaje este de 189.075,63 lei fără TVA impartita pe 3 loturi astfel: LOT 1: "Furnizarea de componente Software în cadrul obiectivului - Modernizare check.in – Etapa II" in valoare de 88.235,29 lei+TVA. LOT 2: "Furnizarea de componente Hardware în cadrul obiectivului - Modernizare check.in – Etapa II" in valoare de 8.403,36 lei+TVA. LOT 3: "Furnizarea de componente periferice în cadrul obiectivului - Modernizare check.in – Etapa II" in valoare de 92.436,97 lei+TVA. Notă: Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 19 zile. Entitatea contractantă va răspunde în mod clar, complet şi fără ambiguităţi tuturor solicitărilor de clarificări prin publicarea răspunsului consolidat în Secţiunea "Listă clarificări, notificări şi decizii" aferentă anunţului de participare simplificat, cu 11 zile înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor stabilit în Secţiunea IV.2.2. "Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare" din anunţul de participare simplificat, cu condiţia transmiterii solicitării de clarificări în timp util.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
MODERNIZARE CHECK.IN ETAPA II  
Modernizare check in etapa II  
"Benzi autopropulsate si carucioare pentru bagaje" 18.01.23
Execuţie lucrări de modernizare şi renovare în cadrul proiectului "Modernizarea si renovarea caminului Cultural Seuca" si "Modernizarea si renovarea caminului Cultural Ganesti" din care : Lot 1 - Execuţie lucrări de modernizare şi renovare în cadrul proiectului "Modernizarea si renovarea caminului Cultural Seuca" Lot 2 Execuţie lucrări de modernizare şi renovare în cadrul proiectului "Modernizarea si renovarea caminului Cultural Ganesti"  
Execuţie lucrări de modernizare şi renovare în cadrul proiectului "Modernizarea si renovarea caminului Cultural Seuca" si "Modernizarea si renovarea caminului Cultural Ganesti" din care : Lot 1 - Execuţie lucrări de modernizare şi renovare în cadrul proiectului "Modernizarea si renovarea caminului Cultural Seuca" Lot 2 Execuţie lucrări de modernizare şi renovare în cadrul proiectului "Modernizarea si renovarea caminului Cultural Ganesti" 21.07.20
ACORD-CADRU ACHIZIŢIA DE MOTORINĂ 13.09.24
Proiectare şi execuţie lucrări cu tema “Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei din Municipiul Reghin" (COMPONENTA "A" - MUZEUL DE ŞTIINŢE NATURALE STEFAN KOHL (EXTINDERE/ MODERNIZARE/ REABILITARE) COMPONENTA "B" - PARCUL TINERETULUI (MODERNIZARE/REABILITARE) cod SMIS 125849 10.10.22
DOTARI REMIZA PSI (COD SMIS 147225)  
Proiectare şi execuţie lucrări cu tema “Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei din Municipiul Reghin" (COMPONENTA "A" - MUZEUL DE ŞTIINŢE NATURALE STEFAN KOHL (EXTINDERE/ MODERNIZARE/ REABILITARE) COMPONENTA "B" - PARCUL TINERETULUI (MODERNIZARE/REABILITARE) cod SMIS 125849 05.04.22
Proiectare şi execuţie lucrări cu tema “Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei din Municipiul Reghin" (COMPONENTA "A" - MUZEUL DE ŞTIINŢE NATURALE STEFAN KOHL (EXTINDERE/ MODERNIZARE/ REABILITARE) COMPONENTA "B" - PARCUL TINERETULUI (MODERNIZARE/REABILITARE) cod SMIS 125849 11.07.22