Feedback
I.D.: 83310285

MODERNIZARE şi REABILITARE TERMICĂ SEDIU S.P.F. BĂNEASA

Data publicarii
13.06.23 Exista 171.096 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45216110-8
Pretul estimativ:
5.961.694,86 RON - 5.961.694,86 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul prezentului caiet de sarcini este de a desemna un operator economic care să execute lucrările de construire pentru obiectivul "MODERNIZARE şi REABILITARE TERMICĂ SEDIU S.P.F. BĂNEASA", în vederea asigurării condiţiilor optime de lucru pentru întreg personalul structurii. Obligaţiile ofertanţilor se împart în trei etape principale defalcate în mai multe categorii, astfel: OBIECTUL 1 – REABILITARE PAVILION ADMINISTRA...
Obiectul prezentului caiet de sarcini este de a desemna un operator economic care să execute lucrările de construire pentru obiectivul "MODERNIZARE şi REABILITARE TERMICĂ SEDIU S.P.F. BĂNEASA", în vederea asigurării condiţiilor optime de lucru pentru întreg personalul structurii. Obligaţiile ofertanţilor se împart în trei etape principale defalcate în mai multe categorii, astfel: OBIECTUL 1 – REABILITARE PAVILION ADMINISTRATIV EXISTENT Construcţia existentă cu destinaţia de pavilion administrativ, regim de înălţime P+1E, suprafaţa construită existentă a corpului existent C1 este de 607 mp, iar suprafaţa construită desfăşurată este de 1.214,00 mp, va fi supusă reabilitării şi modernizării, respectând soluţiile din Proiectul Tehnic recepţionat de beneficiar. Se vor corela părţile scrise cu părţile desenate ale Proiectului Tehnic, iar la realizarea ofertei financiare se va ţine cont atât de Proiectul Tehnic (parte scrisă şi parte desenată), cât şi de prevederile prezentului caiet de sarcini. Se va confecţiona un panou de identificare a instituţiei, care va fi amplasat pe faţada principală a pavilionului existent (faţada orientată spre strada Trandafirilor) şi pe care vor fi trecute următoarele: "Stema Poliţiei de Frontieră", "Ministerul Afacerilor Interne", "Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră", "Garda de Coastă" "Sectorul Poliţiei de Frontieră Baneasa". Placa inscripţionată realizată din dibond cu grosime de 3mm şi inserţie foiţă de aluminiu de 0,55mm, dimensiune display 500x1200mm, pe care se va aplica folie Macal PrintVynil 892 P şi folie de protecţie UV . Propunerea va fi aprobată de către beneficiar, înainte ca panoul să fie confecţionat. OBIECTUL 2 – Staţie de carburanţi nouă Construcţia noii staţii va respecta soluţiile din Proiectul Tehnic recepţionat de beneficiar. Se va pune la dispoziţie de către beneficiar rezervorul de combustibil şi pompele de comnustibil. Va intra in sarcina executantului finalizarea staţiei de carburanţi şi punerea acesteia în funcţiune. Se vor corela părţile scrise cu părţile desenate ale Proiectului Tehnic, iar la realizarea ofertei financiare se va ţine cont atât de Proiectul Tehnic (parte scrisă şi parte desenată), cât şi de prevederile prezentului caiet de sarcini. OBIECTUL 3 – Spălătorie auto nouă Executantul va avea în vedere finalizarea construcţiei şi punerea în funcţiune a echipamentelor (se vor pune la dispoziţie echipamentele de către beneficiar). Se vor corela părţile scrise cu părţile desenate ale Proiectului Tehnic, iar la realizarea ofertei financiare se va ţine cont atât de Proiectul Tehnic (parte scrisă şi parte desenată), cât şi de prevederile prezentului caiet de sarcini, acestea din urmă prevalând. OBIECTUL 4 – Copertină parcare Construcţia este executată parţial fiind realizată din profile metalice de înaltă rezistenţă conform Proiectului Tehnic recepţionat de beneficiar. Va intra în sarcina executantului finalizarea copertinei. Obiectivul cu destinaţia de garaj va fi finalizat respectând soluţiile din Proiectul Tehnic recepţionat de beneficiar. Copertina va adăposti un număr de 20 autovehicule Se vor corela părţile scrise cu părţile desenate ale Proiectului Tehnic, iar la realizarea ofertei financiare se va ţine cont atât de Proiectul Tehnic (parte scrisă şi parte desenată), cât şi de prevederile prezentului caiet de sarcini. OBIECTUL 5 – TURN DE COMUNICAŢII – NU SE SUPUNE INTERVENŢIILOR Turnul de comunicaţii nu va fi supus intervenţiilor. OBIECTUL 6 – Reţele exterioare Finalizare reţele exterioare pentru utilităţi, precum şi branşarea imobilului la reţelele publice de de canalizare, montare bazin de rezervă incendiu, separator de hidrocarburi. Executantul va bugeta soluţia de spor de putere la reţeaua publică de alimentare cu energie electrică necesar funcţionării sediului. Întocmirea documentaţiei, obţinerea avizului şi realizarea lucrărilor fiind în sarcina executantului. Obiectul va fi realizat respectând soluţiile şi detaliile din Proiectul Tehnic recepţionat de beneficiar. OBIECTUL 7 – Împrejmuire inclusiv porţile de acces Obiectul va fi realizat respectând soluţiile din Proiectul Tehnic recepţionat de beneficiar. Se vor corela părţile scrise cu părţile desenate ale Proiectului Tehnic, iar la realizarea ofertei financiare se va ţine cont atât de Proiectul Tehnic (parte scrisă şi parte desenată), cât şi de prevederile prezentului caiet de sarcini. OBIECTUL 8 – Amenajare / sistematizare curte – construire Obiectul cu destinaţia de "amenajare / sistematizare curte" va fi realizat respectând soluţiile din Proiectul Tehnic recepţionat de beneficiar. Se vor realiza 3 stâlpi tip catarg în faţa imobilului (conform Proiectului Tehnic), prevăzuţi cu drapele la partea superioară. Se vor corela părţile scrise cu părţile desenate ale Proiectului Tehnic, iar la realizarea ofertei financiare se va ţine cont atât de Proiectul Tehnic (parte scrisă şi parte desenată), cât şi de prevederile prezentului caiet de sarcini. OBIECTUL 9 – DOTĂRI, ECHIPAMENTE, UTILAJE Dotările, echipamentele şi utilajele vor fi cele prevăzute în listele din Proiectul Tehnic cu specificaţiile tehnice din fişele tehnice aferente. La ofertarea utilajelor şi echipamentelor tehnologice, se va avea în vedere estimarea tuturor cheltuielilor care duc la asigurarea funcţionalităţii sistemelor din care acestea fac parte, respectiv cuprinderea în costuri a tuturor elementelor care duc la funcţionarea utilajului/echipamentului. La stabilirea costurilor cu aceste utilaje şi echipamente tehnologice, se va ţine cont de schemele de funcţionare din partea scrisă şi partea desenată a Proiectului Tehnic.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Actualizare Studiu de fezabilitate Sectia IV-V- Penitenciarul Constanta Poarta Alba,, obtinere certificat de urbanism, avize, expertiza tehnica si audit energetic  
Actualizare Studiu de fezabilitate Sectia IV-V- Penitenciarul Constanta Poarta Alba,, obtinere certificat de urbanism, avize, expertiza tehnica si audit energetic 16.06.20
Reparaţii şi modernizare LEA 110 kV STE Palas – Proiectare  
Servicii de Proiectare, Documentatie Avizare a Lucrarilor de Interventie(DALI), Documentatie Tehnica pentru Autorizatia de Proiectare(DTAC), Proiect Tehnic(PT), Documentatie pentru Detalii Executie(DDE), in cadrul proiectului Construire/Prelungire Supante la Sediul DGASPC-Constanta 21.10.20
Servicii de Proiectare, Documentatie Avizare a Lucrarilor de Interventie(DALI), Documentatie Tehnica pentru Autorizatia de Proiectare(DTAC), Proiect Tehnic(PT), Documentatie pentru Detalii Executie(DDE), in cadrul proiectului Construire/Prelungire Supante la Sediul DGASPC-Constanta 21.10.20
"Achiziţia şi Contractarea Execuţiei Lucrărilor de Construcţii în cadrul Proiectului "Acces şi mobilitate pietonală în zona centrală a municipiului Constanţa"-Cod SMIS 129226  
Achiziţia serviciului privind construirea şi reglarea modelului PTV VISSIM şi realizarea simulărilor pentru scenariile aferente studiului de caz din cadrul proiectului "Multi-modal Optimisation of Road-space in Europe" – MORE. 29.09.20
Achiziţia serviciului privind construirea şi reglarea modelului PTV VISSIM şi realizarea simulărilor pentru scenariile aferente studiului de caz din cadrul proiectului "Multi-modal Optimisation of Road-space in Europe" – MORE. 22.10.20
SERVICII DE INGINERIE, CONSULTANTA SI MANAGEMENT DE PROIECT NECESARE PREGATIRII SI IMPLEMENTARII PROIECTULUI DE RETEHNOLOGIZARE A UNITATII 1 CNE CERNAVODA 18.08.22
Executie lucrari REST DE EXECUTAT + REMEDIERI pentru proiectul ,,RESTAURAREA, CONSERVAREA ŞI PUNEREA ÎN VALOARE A ANSAMBLULUI VASILE COTOVU - CENTRU MULTICULTURAL ÎN ORAŞUL HÂRŞOVA, JUDEŢUL CONSTANŢA". 26.05.22