Obiectul contractului îl constituie proiectarea si executia lucrarilor de reabilitare termo-energetica pentru sediul PTF NEGRU VODA prin realizarea lucrărilor de îmbunătăţire a performanţei energetice a clădirilor (termoizolarea anvelopei şi reabilitarea, modernizarea instalaţiilor de încălzire/răcire, ventilare/climatizare, preparare apă caldă de consum şi iluminat) urmarindu-se reducerea consumurilor energetice, în baza d...
Obiectul contractului îl constituie proiectarea si executia lucrarilor de reabilitare termo-energetica pentru sediul PTF NEGRU VODA prin realizarea lucrărilor de îmbunătăţire a performanţei energetice a clădirilor (termoizolarea anvelopei şi reabilitarea, modernizarea instalaţiilor de încălzire/răcire, ventilare/climatizare, preparare apă caldă de consum şi iluminat) urmarindu-se reducerea consumurilor energetice, în baza documentatiei pentru autorizarea lucrarilor de interventie existente si în conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
Investiţia trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute în ghidul solicitantului pentru axa prioritară 3 – sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon, prioritatea de interventie 3.1.b sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei şi a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, apel de proiecte dedicat sprijinirii obiectivelor strategiei UE pentru regiunea Dunării din cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020.
Proiectul îşi propune reducerea consumului anual de energie primara precum şi scăderea cantităţii de gaze cu efect de seră pentru imobilul pavilion administrativ de la sediul PTF NEGRU VODA prin măsuri de reabilitare termică, modernizarea instalaţiilor aferente clădirii şi utilizarea surselor de energie regenerabilă.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 6 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor, în masura în care aceste solicitari au fost transmise în termenul mentionat mai sus. Solicitările de clarificări primite de către Autoritatea Contractantă după termenul limită specificat nu vor fi luate în considerare.
ATENTIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr.247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire/răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!
Cod CPV 45216110-8 - Lucrari de constructii de institutii de ordine publica
Cod CPV 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala.
Alegerea codurilor CPV a fost preluata din Cererea de finantare, anexa la Contractul de finantare nr.5463/10.06.2020.
Valoarea "cheltuielilor cu activităţi diverse şi neprevăzute", incluse în structura devizului general avizat este de 121.253,30 lei fără TVA. Această valoare nu este cuprinsă în valoarea estimată aferentă contractului de proiectare, execuţie lucrări de construire şi
asistenţă tehnică pe durata implementării proiectului. Utilizarea sumei aferente acestor cheltuieli se va realiza în conformitate cu prevederile legale în vigoare şi în funcţie de necesităţile tehnice ale contractului prin încheierea unui act adiţional la contract.