Aut. contractantă - Mun. Craiova intenţ. să încheie un acord-cadru, pt servicii de proiectare tehnică, verificare tehnică de calitate, asistenţă din partea proiectantului şi execuţie lucrări de modernizare şi reabilitare străzi, trotuare şi alei din Mun. Craiova, conform cerintelor caietului de sarcini nr. 196289/02.11.2021.
Prin realiz. lucrărilor de modernizare şi reabilitare, se asigură un aport deosebit la dezvoltarea M...
Aut. contractantă - Mun. Craiova intenţ. să încheie un acord-cadru, pt servicii de proiectare tehnică, verificare tehnică de calitate, asistenţă din partea proiectantului şi execuţie lucrări de modernizare şi reabilitare străzi, trotuare şi alei din Mun. Craiova, conform cerintelor caietului de sarcini nr. 196289/02.11.2021.
Prin realiz. lucrărilor de modernizare şi reabilitare, se asigură un aport deosebit la dezvoltarea Mun. Craiova, sporeşte siguranţa circulaţiei localnicilor, se îmbunătăţesc semnificativ condiţiile de trafic şi de circulaţie a pietonilor, asigurându-se totodată accesul mai facil, în caz de necesitate, al echipelor de intervenţie de urgenţă (salvare, pompieri, politie, etc.). De asemenea, realizarea acestei achiziţii contribuie la scăderea poluării aerului precum şi la facilitarea schimbării modului şi condiţiilor de transport către unul mai puţin poluant, cu un impact pozitiv asupra mediului şi al sănătăţii populaţiei.
Serviciile şi lucrările care fac ob. acordului-cadru sunt detaliate în cuprinsul caietului de sarcini nr.196289/02.11.2021.
Obiectul contr. subsecvente ce vor încheiate în executarea acordului-cadru de lucrări îl reprezintă realizarea a trei etape, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 196289/02.11.2021 şi doc. tehnice anexată:
- Etapa I: Serv. de proiectare tehnică, inclusiv verificare tehnică de calitate
Documentaţiile tehnice aferente acestei etape sunt cele prevăzute în etapele III şi IV din HG 907/2016 şi includ:
a) Elab. Documentaţie pentru obţinerea avizelor, acordurilor şi autorizaţiilor;
b) Elab. Documentaţie tehnică pentru autorizarea executării lucrarilor de construire – P.A.C./D.T.A.C ;
c) Elab. Documentaţie tehnică de organizare a execuţiei lucrărilor – P.O.E. /D.T.O.E.;
d) Elab. Proiect tehnic de execuţie;
e) Verificarea documentaţiilor tehnice de către verificatori de proiecte atestaţi;
f) Elab. Plan de sănătate şi Securitate în muncă;
g) Referatul de prezentare întocmit de proiectant cu privire la modul în care a fost executată lucrarea;
h) Elab. Proiect "as-built".
- Etapa II: Execuţia lucrărilor cuprinse in proiectul tehnic si detaliile de executie întocmite de contractant şi avizate de Autoritatea contractantă.
- Etapa III: Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata execuţiei lucrarilor şi până până semnarea procesului verbal de recepţia finală.
Cant. min. şi max. estimate pe durata Acordului-cadru, pe fiecare lot în parte, precum şi pt un contract subsecvent sunt prezentate în Anexele nr.1 şi nr.2 la Caietul de sarcini nr. 196289/02.11.2021. Acestea reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari faţă de cele estimate, în funcţie de necesităţile aut. contractante.
Modif. Acordului-cadru/contr. de ach. publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în condiţiile prev. la art.221 din Lg nr. 98/2016 cu modif. si compl. ulterioare.
Modif. Acordului-cadru/ contr. de ach. publică in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile şi condiţiile prev. la art.221 din Lg nr. 98/2016 cu modif. si compl. ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conf. cu dispoziţiile legii.
Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicit. de clarificari/informatii suplimentare:
A. In conf. cu prev. art.160 alin.(1) din Lg nr. 98/2016 cu modif. si compl. ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau inf. suplimentare în legatură cu doc. de atribuire este de 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
B. In conf. cu prev. art.160 alin.(2) din Lg nr. 98/2016 cu modif. si compl. ulterioare, aut. contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicit. de clarificări/inf. suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pt depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.