Prin acestă achiziţie, autoritatea contractantă - Municipiul Craiova intenţionează să încheie un acord-cadru, în vederea achiziţionării
de servicii de proiectare constând în întocmirea de documentatii tehnico-economice (expertiza tehnica, studiitopografice,
studii geotehnice, documentatie de avizare a lucrarilor de interventii, documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor/acordurilor
specificate în Certi...
Prin acestă achiziţie, autoritatea contractantă - Municipiul Craiova intenţionează să încheie un acord-cadru, în vederea achiziţionării
de servicii de proiectare constând în întocmirea de documentatii tehnico-economice (expertiza tehnica, studiitopografice,
studii geotehnice, documentatie de avizare a lucrarilor de interventii, documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor/acordurilor
specificate în Certificatul de Urbanism) pentru dezvoltarea şi modernizarea unor reţele stradale moderne inmun.Craiova formate
din străzi, alei şi trotuare, care să corespundă cu cerinţele actuale, respectiv: asigurarea unui trafic normal şi civilizat
menit să aducă un plus de confort cetăţenilor, precum şi îmbunătaţirea accesului mijloacelor de transport public de persoane
şi de intervenţie în caz de urgenţă, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 913 din 06.01.2020, pe o perioada de 4 ani.Cantitatile
minime si maxime estimate pe durata Acordului-cadru, precum si pentru fiecare contract subsecvent sunt prezentate in caietul
de sarcini nr. 913 din 06.01.2020.Modificarea Acordului-cadru, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile
prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.Modificarea Acordului-cadru in cursul
perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificările
şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile
legii.Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:A. In conformitate cu prevederile
art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator
economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cudocumentatia de atribuire
este de 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea
nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat
la solicitările de clarificari/informatii suplimentare cu 19 zile si cu 10 zile înainte de termenul limită stabilit pentru
depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.