Obiectul contractului este reprezentat de modernizarea şcolii gimanziale şi construirea unei minisali de sport pentru a crea premisele creşterii nivelului de educaţie, de socializare şi de cultura a tuturor cetăţenilor (copii, tineri, adulţi, vârstnici şi persoane cu handicap) Comunei Godineşti.
Valoarea estimata a lucrarilor este de 2.311.118,53 lei fara TVA, suma ce reprezinta insumarea urmatoarelor linii din devizul gen...
Obiectul contractului este reprezentat de modernizarea şcolii gimanziale şi construirea unei minisali de sport pentru a crea premisele creşterii nivelului de educaţie, de socializare şi de cultura a tuturor cetăţenilor (copii, tineri, adulţi, vârstnici şi persoane cu handicap) Comunei Godineşti.
Valoarea estimata a lucrarilor este de 2.311.118,53 lei fara TVA, suma ce reprezinta insumarea urmatoarelor linii din devizul general:
- 3.5.4. Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor - 100,00 lei
- 3.5.5. Verificare tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie - 3.000,00 lei
- 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie - 55.000,00 lei
- 3.8.1. Asistenta tehnică din partea proiectantului - 3.000,00 lei
- 1.2. Amenajarea terenului - 5.291,60 lei
- 4.1. Constructii si instalatii - 1.986.726,93 lei
- 4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale - 10.100,00 lei
- 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj - 44.200,00 lei
- 4.5. Dotări - 200.000,00 lei
- 5.1.1. Lucrari de constructii pentru organizarea santierului - 3.200,00 lei
- 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului - 500,00 lei
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta în anuntul de participare simplificat si fisa de date achizitiei la sectiunea I.3 Comunicare din Fisa de date a achizitiei, respectiv 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Termenul limita exprimat in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari, conform obligatiei prevazuta la art.161, alin.2 din Legea nr.98/2016, astfel cum a fost acesta modificat prin O.U.G. nr.45/2018 pentru modificarea si completarea unor acte normative cu impact în domeniul achizitiilor publice, este de 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.