Contractul presupune execuţia lucrărilor de construcţii, achiziţie dotări, active necorporale pentru obiectivul de investiţii ,,MODERNIZARE STR. LUNCII, STR. GENERAL ZANESCU, AMENAJARI EXTERIOARE BL. 40 STR. GARII, ALEE CAROSABILA DE LEGATURA INTRE STR. GARII SI STR. UNIRII, AMENAJARI EXTERIOARE BLOC ANL 81-82-STR. PRICAZULUI, ALEE CAROSABILA IN PRELUNGIREA STR. VANATORILOR, STRADA DE LEGATURA INTRE STR. UNIRII SI STR. TAR...
Contractul presupune execuţia lucrărilor de construcţii, achiziţie dotări, active necorporale pentru obiectivul de investiţii ,,MODERNIZARE STR. LUNCII, STR. GENERAL ZANESCU, AMENAJARI EXTERIOARE BL. 40 STR. GARII, ALEE CAROSABILA DE LEGATURA INTRE STR. GARII SI STR. UNIRII, AMENAJARI EXTERIOARE BLOC ANL 81-82-STR. PRICAZULUI, ALEE CAROSABILA IN PRELUNGIREA STR. VANATORILOR, STRADA DE LEGATURA INTRE STR. UNIRII SI STR. TARGULUI ASIGURAND ACCES LA STADION MECANICA CU PARCARILE AFERENTE, TRONSON STRADA CRISAN SI STRADA DE LEGATURA INTRE STR. GHEORGHE DOJA SI STR. TUDOR VLADIMIRESCU"
Valoarea estimată a achiziţiei este de 7.598.830 lei fără TVA şi, conform Devizului general al obiectivului de investiţii, este compusă din :
Capitolul 4-Cheltuieli pentru investiţi 7.598.830 lei fără TVA
4.1 Construcţii şi instalaţii 7.598.830 lei fără TVA
4.1.1 Pentru care exista standard de cost 6.128.586,99 lei , fara TVA
4.1.2. Pentru care nu exista standard de cost 1.450.243,01 lei, fara TVA
Capitolul 5.1-Organizare de şantier 20.000 lei fără TVA
5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier 20.000 lei fără TVA
Clauză suspensivă:
“Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea ontractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare,Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii ( Semnarea contractului de finantare cu M. D.L.P.A.) , procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.