Contractul are ca obiect furnizarea de bunuri materiale de natura mobilier pentru dotarea sălilor de clasă/cabinetelor/laboratoarelor
școlare/săli de grupă, table de scris și suporți prezentare, pentru înzestrarea și modernizarea unităților de învațământ în
municipiul Câmpia Turzii Prezenta achiziție este necesară în contextul aprobării Proiectului cu titlul „DOTAREA UNITĂȚILOR
DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR...
Contractul are ca obiect furnizarea de bunuri materiale de natura mobilier pentru dotarea sălilor de clasă/cabinetelor/laboratoarelor
școlare/săli de grupă, table de scris și suporți prezentare, pentru înzestrarea și modernizarea unităților de învațământ în
municipiul Câmpia Turzii Prezenta achiziție este necesară în contextul aprobării Proiectului cu titlul „DOTAREA UNITĂȚILOR
DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN MUNICIPIUL CÂMPIA TURZII”, cod F-PNRR-Dotari-2023-2994 și semnării Contractului de finanțare
nr 1321DOT/2023 înregistrat la UAT Municipiul Câmpia Turzii cu nr 23569/16.08.2023 încheiat între Unitatea Executivă pentru
Finanțarea Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării și Municipiul Câmpia Turzii.În cadrul implementării
acestui proiect, au fost prevăzute activități ce țin de achiziția de Mobilier pentru dotarea sălilor de clasă/sălilor de grupă,
pentru laboratoarele multidisciplinare și cabinetele de asistență psihopedagogică, Investiția I11 – săli de clasă/grupă din
unități de învățământ preuniversitar/săli pentru activități extrașcolare din unitățile conexe eligibile, dotate cu mobilier
și materiale didactice, Investiția I11 – laboratoare de științe din unități de învățământ preuniversitar dotate cu mobilier
specific și materiale didactice specifice, Investiția I11 – cabinete școlare din unități de învățământ preuniversitar/unități
conexe (cabinete pe discipline, cabinete de asistență psihopedagogică, săli de sport) dotate cu mobilier și materiale sportive,
inclusiv echipamente digitaleContractul de furnizare vizează diverse tipuri de produse, grupate în 4 loturi:Lot nr. 1 – Mobilier
școală Lot nr. 2 – Mobilier grădiniță Lot nr. 3 – Mobilier laboratorLot nr. 4 – Table magnetice și suporți Orice operator
economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire,
semnate cu semnătură electronică extinsă, numai prin SEAP, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă,
respectiv numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:
16 zile. Răspunsurile la solicitările de clarificări cu privire la documentația de atribuire vor fi publicate în SEAP, la
Secțiunea ”Lista,clarificări, notificări si decizii” din cadrul anunțului de participare. Autoritatea contractantă va răspunde
la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin.(3)
din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru
din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare. Autoritatea contractanta stabileste
următoarele termene-limita în care va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare:
- primul termen-limita: cu 20 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor precizată în anunțul de participare;
- al doilea termen-limita: în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.